23 Mac 2012

PANAS :MANA NAZRI AZIZ DAPAT DUIT BELI PORSHE ANAKNYA???
abu nu'man23 Mac 2012 16 Komentar

[MK] Anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz didakwa menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara pada malam Selasa lalu.


Ketua Polis Daerah Polis Brickfields, Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi hari ini mengesahkan bahawa dua laporan polis berkaitan dengan kejadian itu telah dibuat.

"Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pergaduhan," katanya, yang keberatan memberikan butiran lanjut kes itu.

Seorang jurucakap pengurusan kondominium itu mengesahkan bahawa terdapat perbalahan kecil antara anggota keselamatan dan tetamu bangunan itu. Beliau enggan mengulas lanjut dan berkata butiran kejadian perlu dirujuk kepada polis.

Menurut sumber, kejadian berkenaan sempat dirakamkan melalui kamera CCTV.

Pengurusan kondominium itu juga dikatakan sedang menghadapi tekanan supaya ‘menutup’ kejadian itu kerana firma-firma keselamatan bergantung kepada kelulusan kerajaan persekutuan untuk memperbaharui lesen operasi mereka.

Pada kejadian itu, anak menteri berkenaan Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz, yang memandu kereta sport Porsche ke kondominium tersebut. Beliau diikuti oleh pengawal keselamatnnya yang memandu sebuah MPV mewah.

Pengawal peribadi itu dilaporkan turun dari kenderaannya untuk mendaftar butir-butir peribadi bagi tetamu yang melawat bangunan itu tetapi pengawal kondominium berkeras bahawa kedua-dua pemandu mesti berbuat demikian secara berasingan.

Ini menyebabkan pertengkaran hangat dan penyelia keselamatan dipanggil bagi menyelesaikan masalah itu tetapi perkara sebaliknya berlaku.

....hahahahahaha....... banyaknye duit....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

16 ulasan:

  1. ala keter tu baru RM600,000, ciput jer tu...bukan mahal mana pun sbb duit menteri2 umporno ratusan juta yg dikumpul dari zaman sekolah.

    lain lah ko, aku dan rakyat kebanyakan yg lain...kais pagi makan pagi.ada sprm pun tuk kenakan org2 bawahan jer...sampai mati pun ada.

    bagus lah tu....undi lg umporno ni sampai mampus...BONGOK!!

    BalasPadam
  2. BUKAN BONGOK... TAPI 'LEMBU'

    BalasPadam
  3. salah ke ? dh 50 th maa...

    BalasPadam
  4. tak salah... rembat je...

    BalasPadam
  5. Bapak borek anak rintik lepas ni pangkah la dacing lg zaman skrg ni mana ada org guna dacing utk menimbang!dacing dah lupus.. dah ketinggalan zaman pun klau ada skalipun dah jadi besi karat dah x boleh pakai buangkan aje ke longkang atau ke kolam kumbahan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul la dacing dah tak relevan lagi skrg ni

      Padam
  6. jangan dengki dah rezeki dia tu

    BalasPadam
  7. Bior leee. ni kan negeri emakkk bapakkk diaa

    BalasPadam
  8. kata orang tua-tua....
    bagaimana acuan, begitulah kuihnya;
    sebab bila bapak borek, anak rintik

    susahlah rakyat kerana....
    ketam mengajar anak berjalan lurus

    sebab tu yang dah bergelar ayah ibu beringatlah...
    melentur buluh biar dari rebungnya
    jangan sampai nasi menjadi bubur
    kelak menconteng arang ke muka kita!

    BalasPadam
  9. arang tu pak dia pun conteng sama...anak beranak siallll

    BalasPadam
  10. Kuasa Ketiga Akan Tawan Putrajaya - Tawaran Hebat Untuk Generasi Muda Dan Generasi Baru
    1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33042
    2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65608
    3~http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28173.html


    Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



    Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
    2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
    3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
    4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
    5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
    6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
    7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

    BalasPadam
  11. semua tu duit rakyat..x heranlah..

    BalasPadam
  12. agaknya anak2 menteri nie perasan yang malaysia nie makbapak dia yang punya...

    BalasPadam
  13. SAPE NAK JADI LEMBU...MOH...MOH...MOHHH KITA UNDI
    BE END...PASTU SENANG KITA DISEMBELIH HIDUP2...

    BalasPadam
  14. Yang aku tak suka ni PKR(Anwar) kata tak akan ambil tindakan undang-undang keatas menteri2 UMNO yang dah sapu duit rakyat ber ratus juta ni, apabila PR berkuasa. Pada aku rakyat biasa, tafsirannya PR pon nak sapu duit rakyat jugak. Hangpa dah sapu aku kasi lepas. Aku punya turn pulak sapu, hang kasi can lah.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.