26 Mac 2012

NOH OMAR MENARI NGAN BINI IKUT SUNNAH GITU!!!
abu nu'man26 Mac 2012 7 Komentar

Dengar kate ada blogger PR buat firmah kat Noh Omar... Iskh..iskh... yak baik ..buat pengetahuan semua, gambar tersebut adalah gamabr di dalam majlis tertutup Noh Omar semperna majlis sambutan hari lahir beliau. Perempuan yang menari bersamanya pula adalah isterinya mudanya.

Cume bloger pencacai mereka membangkitkan soalan.... Salahkah DS Noh Omar menari dengan isterinya sendiri. Salahkah beliau stim dengan isterinya sendiri? Apakah salah DS menari dengan isterinya sendiri di dalam majlis tertutup?
 
Salah tak salah bukan ukuran kite... itu kena ikut ururan agama... mereka dakwa majlis tertutup... tue yang kiri kana tue sape... adik beradik dia ke? hahahaha... so ikut sunnah sangat le tue pakai ketat-ketat...

Seperti yang diterangkan dalam surah an-Nur, ayat 31:
“…dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang biasa terlihat…”


Yang nie isteri pertamannya... ayu gitu...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. Berapa pula kos sambutan hari lahirnya? Siap ada tarimenari. Tak banyak kot sebab tak ramai jemputan. Majlis tertutup lah katakan.

    BalasPadam
  2. Agaknya kwn2 rapat la tu...korang dengki yer sbb x di jemput..biar la dia nak buat apa ngan bini dia. Jgn la menambah dosa

    BalasPadam
  3. ''Salah tak salah bukan ukuran kite''. jadi apa isu hang? apa masalah hang? depa buat depa sendiri tanggung....ini bukan masalah negara....harga barang2 dok naik gila2, sapa peduli? jgn dok pandai hukum sana hukum sini. cari jalan selesai masalah ekonomi umat islam dulu.

    BalasPadam
  4. Bini no 2 ni Nama Aisha , ada kembar.. Kenal dgn saudara depa

    BalasPadam
  5. ye ke...setahu saya ...bini no 2 dia nama yusti...org kuantan...diaorg kawin tahun 1997 atau 1998...anak pun kalau tak silap saya, ada 4 org....betul...saya kenal bini dia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg komen ni bini no brapa pulak? Hahahahaha

      Padam
    2. ya..saya kenal isteri keduanya , nama yusty, tinggal di bestari kondo dulu, muskhil betul.

      Padam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.