Inikah Remaja Pewaris Anak Bangsa UMNO? Natasha Loffa

Inikah remaja pewaris anak bangsa Melayu? Seorang remaja yang melakukan maksiat dan berbangga dengannya serta mendedahkannya untuk tatapan rakan-rakan di laman sosial. Nauzubillah hi minzalik. Marilah sama-sama kita doakan agar terbuka hati perempuan ini untuk kembali ke pangkal jalan.


Ulasan

  1. perangai macam haram jadah masih nak kata orang lain ada yang lebih buruk dari dia., kalau dah dasar 'darah keturunan celaka' sampai bila pun tetap akan 'mencelakakan' kalau dah buta hukum haram halal tu jangan nak kata orang lain berperangai lebih buruk dari dia., ok kitorang nak tengok kalau dia ada bukti orang lain yang 'lebih buruk' perangai dari dia.

    BalasPadam
  2. ntah2 mak bapak dia orang pas ..sbb org pas ni kebanyakannya mcm ni la...dok je dlm markas pas..tpi botol arak buang belakang markas

    BalasPadam
  3. mabuk2 tu maksiatlah tu....

    BalasPadam
  4. kahkahakhak.... cuba tgk, cuba kaji beza ank org pas dgn ank orb bee end. ada beza tak? ini saheh umnoporno sbb hnya org umnoporni yg suke ckp bnde2 cam ni

    BalasPadam
  5. gaya mcm bdk sek lg ni....ntah2 form 5, nk ambik peksa...org mcm ni,nasihat pn x guna...hati dh keras & hitam dgn arak...

    BalasPadam
  6. kamu ckp hanye org umno suke ckp mcm tu ??maaf klau saya yg masih belum dewasa terkasar ke ape,, tp sy yg memilih BN daripada PAS ni wajar ke dikategorikan same mcm prmpuan tu ? sbenarnye parti politik tak mengubah sifat asal seseorang tu.. tak dinafikan dlm BN ade yg berkelakuan teruk,, tp tak semua.. sy pon pasti org dalam PAS pon ramai yang baik2,, dan ade sesetengah tu mungkin tak brape nak baik.. maaf sy hanya bg pandangan.. :)

    BalasPadam
  7. bukan pro BN ke aper? tapi tajuk "INIKAH REMAJA PEWARIS ANAK BANGSA UMNO?" tu menunjukkan penulis blog ni pendek akal berniat jahat & berhati busuk.. INIKAH AKAL PEWARIS PERJUANGAN PAS?! kalau ya tolong buang perkataan ISLAM dalam parti PAS, saya muslim dan saya MALU!!!

    BalasPadam
  8. muka dah terang2 nampak .apa lagi tangkaplah hukum budak nie....

    BalasPadam
  9. Dah lame tak berjenah dalam dunia maya . Bertahun dah cerita ni , alhamdulilah dengan keadaan sekarang . Saya memohon ribuan pertolongan , saya memohon blogger hapuskan tentang entry ini . Saya harap sangat . Terima kasih .

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular