13 Mac 2012

BODO SUNGGUH KETUA PENERANGAN UMNO
abu nu'man13 Mac 2012 11 Komentar

KUALA LUMPUR - Pemimpin Umno menolak gesaan supaya Shahrizat Jalil meletak jawatan dalam parti, dan menegaskan Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail turut mengekalkan kerusi Presiden PKR walaupun Datuk Seri Anwar Ibrahim dipenjarakan atas kesalahan menyalahgunakan kuasa.

Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan (gambar) berkata  keluarga Shahrizat belum lagi didapati bersalah terhadap sebarang salah laku tapi beliau sudah memutuskan untuk meletak jawatan daripada Kabinet berkuatkuasa 8 April depan apabila tamat tempoh penggalnya sebagai Senator, namun beliau mengekalkan kedudukan sebagai Ketua Wanita Umno.

“Apabila Anwar dipenjarakan, Wan Azizah meneruskan jawatan sebagai Presiden. Mereka (keluarganya) hanyalah dituduh, belum lagi didapati bersalah. Jadi mengapa meletak jawatan?” kata Timbalan Menteri berkenaan merujuk kepada pertuduhan penyalah gunaan kuasa oleh Anwar pada 1998 selepas di singkirkan daripada jawatan timbalan Perdana Menteri.

....sape suruh Sharizat letak jawatan dalam UMNO? nak pegang ketua wanita sampai mampos pun takpe... tapi jangan pegang potfolio dalam negara...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

11 ulasan:

  1. Kalau macam ni bukannya letak jawatan tapi dah habis tempoh penggalnya sebagai Senator, kalau hari ini umum mulai hari ini letak jawatan baru betul.

    BalasPadam
  2. memang bangang tahap lembu mamat sekoq nie

    BalasPadam
  3. mat maslan xbodoh,cuma bodek melampau sehingga hilang segala cerdek

    BalasPadam
  4. Alahai ahmad maslan

    BalasPadam
  5. semua yang dalam tu memang bodoh terang2..tapi heran..knapa rakyat pun sama turut bodoh diperbodohkan orang bodoh?...

    BalasPadam
  6. Pasal selama ni dah di bodohkan hingga teramat bodoh dan akan bodoh dulu kini dan selama nya

    BalasPadam
  7. Itu bukan letak jawatan maslan oooi..... itu tamat tempoh jadi senator.Kat msia ni(lebih2 lagi melayau)mana nak letak jawatan menteri...Kalau kat korea ngan jepun,bukan setakat letak jawatan,kalau tak terjun dari tempat tinggi konfon harakiri atau koman2 pun hidu asap ekzos siap nota minta maaf.. maslan, maslan...bodoh tak dapat diajar,pintar tak dapat diikut

    BalasPadam
  8. UMporNO stiLL must die maa

    BalasPadam
  9. isu moral anwar brahim yg smpai skrng takut nk bersumpah,takut nk saman dautk T, takut nk tunjuk jam omega tp masih mengekalkan kerusi empuk ketua pembangkang..ape kes beb?wan azizah xrase bersalah ker?oppss lupe la..puak2 tu kan maksum..kahkhkah

    BalasPadam
  10. Kalau setakat bersumpah terus tak bersalah saya cadangkan semua penjenayah bersumpah termasuk dua tertuduh yg membunh altantuya.Anwar malas nak saman datuk T kerana benda tu karut..baik guna masa yang tersisa untuk memenuhi jadual kempen dan memprkukuhkan PR.Pasal jam omega tu, kan Datuk T dah serahkan pada Polis,tanya pd Polis.Azizah cuma Presiden Parti dan tiada jawatan dalam DUN atau Parlimen lebih2 lagi Kerajaan..Selepas PRU13 mungkin?Kalau Anwar punya Jawatan menteri dan Azizah pula dapat kontrak,.aaaaaa katan NFC dan menyalahgunakan dana awam tersebut,mungkin Anwar kena letak jawatan dan didakwa... amacam?

    BalasPadam
  11. march 14,2012 11:54am=ahmad maslan=LOMbu yg berkeliaran di kondo tu

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.