26 Feb 2012

WAJAH WANITA YANG DITANGKAP BERSAMA UST. BADRUL?
abu nu'man26 Feb 2012 15 Komentar

Benarkah ini wajah wanita ditangkap khalwat bersama pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Ustaz Dr.Badrulamin Bahron di Hotel Swiss Garden, Pahang?

Wanita tersebut, Zatiwani yang berkerja sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin Pahang merupakan isteri kepada seorang lelaki bernama Fazli Pungut.

Dakwa
Dr.Badrulamin apa yang terjadi semalam adalah satu tindakan terancang pihak-pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan diri beliau."Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Dr.Badrulamin ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi  Dr.Badrulamin dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau.

Dr.Badrulamin dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian", katanya.Menurutnya lagi, pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi beliau bagi memaklumkan bahawa dirinya sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan di Hotel Swiss Garden. Namun pihak JAIP telah melakukan serbuat terhadap Dr. Badrul dan wanita tersebut sekitar jam 4.15 pagi, namun malangnya pada ketika itu Dr. Badrul tidak berdua bersama wanita tersebut malahan turut hadir sama di dalam bilik tersebut adalah anak wanita tersebut dan beberapa kenalan Dr. Badrul sendiri dengan keadaan pintu bilik hotel yang terbuka....huhuhuhuhuhu
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

15 ulasan:

  1. bodoh sangat le badrul amin bawa perempuan di hotel yang sama semasa semua pemimpin pakatan menginap dihotel yang sama,umno akan buat apasaja asalkan hasrat tercapai

    BalasPadam
  2. memang bodoh...perangkap umno ada di mana-mana ..kena sentiasa berhati-hati

    BalasPadam
  3. dah tau diri jadi 'public figure'jadi kenalah lebih berhati-hati lebih-lebih lagi dgn pompuan..ramai pimimpin lepas musnah sbb pompuan (seks)..
    jagalah diri sendiri..

    BalasPadam
  4. Tinggi mana sekalipun pelajaran agama, tinggi manapun lebai yang di pakai, labuh macamanapun jubah yang di sarung, kalau nak beri nasiht atau kauselin mestilah berteman (samada isteri atau seseorang) lebih2 lagi di dalam bilik. Kalau tidak macam ni lah jadinya. Orang bolah syak yang bukan2 walaupun niat asal baik.

    Tapi, aku rasa kes ni seolah2 macam kes abang Mat Sabu saja.

    Terperangkap dan di perangkap oleh musuh politik

    BalasPadam
  5. walaucamana kita buat penafian kalau berita dah keluak kat public jenuh la kita nak tutup nu. Len kali semua hati2 dalam segenap gerak geri kita. geng songkok tinggi ni duk nganga nak ngap ja salah betui tolak tepi

    BalasPadam
  6. UMporNO dah sasau, apa2 dia bolih dan berani buat asalkan UMporNO Berkuasa.Ada upah semua bolih jadi, termasuk upah kepada JAIP, untuk mereka cerita lucu ini.Ini semua kerja geng songkok tinggi.

    BalasPadam
  7. lain kali ustaz2 pun kena pikir 2X kalau nak jumpa atau berhubung dgn wanita yg bukan muhrim spt yg dok ustaz dok ceramah dan beritau larangan2 ini pada gulungan remaja belia tuuuuuuu.

    Ustazah kan banyak ada kat malaysia ni....biar para ustazah laaaa menyelesaikan hal ehwal kaum hawa tuuuu..para ustaz jgn dok sibuk jaga hal kaum hawa sgt nnt terkono.........wallaualam

    BalasPadam
  8. Salam. kpd semua pimpinan PR...pasni tumpu kpd benda yg ada kena mengena dgn kita jer...yg kita xkenal dan xtau menda...itu dia punya pasal (kata Tn Guru Nik Aziz).umno ada celah2 kita...tgu kita terleka jer umpama SYAITAN yg bersumpah kpd Allah SWT akan sesatkan anak Adam setiap saat terlalai. NauzubiLlah

    BalasPadam
  9. nak buat baik biar bertempat....

    BalasPadam
  10. Hairan jugan noh...
    Macamana laki dia boleh tahu dan sampai dgn begitu cepat sebaik sahaja Dr Bad. ni masuk dalam bilik.
    Macamana boleh si laki dia boleh kumpul dgn begitu banyak samseng2 dan serang Dr. Bad dalam masa yang singkat.
    Diberitakan pompuan tu sampai 2.00 pagi.
    Sok sek,sok sek kat recepcenist utk check-in mungkin ambil masa 15 min.
    Berjalan masuk kat Hotel ambik masa 5 min.
    Sok sek, sok sek kejap kat bilik mungkin ambik masa 5 min.
    So, balace tinggal 5 min. sbb kena serbu 2.30 pagi.
    Itu kalau kira express tu buat kerja. takkan tak sembang2.

    Macam tak kena saja kes ni?
    Aku rasa lebih baik Mahkamah Syariah suruh diorang bersumpah laknat lagi bagus, baik laki tu, Dr. Bad dan perempuan tu. Itupun kalau ketiga2nya masih tak mengaku salah. Biar Allah bagi balasannya. Ingat balasan Allah lagi pedih di akhirat nanti. Semua orang akan melihatnya nanti siapa yang benar dan siapa yang pembohong.

    BalasPadam
  11. x pasal2 UMNO yg kena... yg buruk, busuk tu semua UMNO, yg baik2 semua geng2 PR, maklumlah diorg semua 'maksum'... PR mna pernah buat salah... antiAnWAR...

    BalasPadam
  12. dah bini orng pasal apa bawak masukk..tak tahu undang2 ke..hulum hakam ke yg wanita tu pun sje cari pasal ada laki pun gatal miang nk kononnya nk mintak nasihat pada mlam hari dini hari apa ke kena nye.padam muka

    BalasPadam
  13. kalau di baca dan di teliti...ada perhubungan yg terjalin antara mereka..samaada lansung atau tak lansung mungkin mereka ahli pkr.jadi pernah jupe dan bincang2..mungkin kerana ancaman,desakan entah lah

    BalasPadam
  14. apa apa pun ostat dah kantoi,jgn nak tuduh umno pulak.sendiri buat sendiri tanggung,nak elak kena dakwa macam macam alasan.bodoh nama je ust perangai macam bangsat.gunakan akal tuhan dah kasi tu jgn dok hentam org tak betul..dah kena baru padan muka.macam ciiiiiii......

    BalasPadam
  15. kenapa salahkan umno perangkap si pelaku khalwatnya? kenape tak salahkan aje org ketiga iaitu syaitan yg berada diantara si pelaku khalwat? sesungguhnya syaitan adalah musuh yg amat nyata.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.