21 Feb 2012

PC PAPAGOMO ADA BENDERA ZIONIS ISRAEL
abu nu'man21 Feb 2012 5 Komentar

mesti korang pelik camno Papagomo... orang kampung aku ada simpan  bendera Israel.... tak caya?

1. Try buka komputer anda
2. Go to My computer
3. Click  local disc (C)
4. Click program files
5. Click Microsoft Office
6. Click Media
7. Open CAGCAT10
8. Cari gambar bernama J0285926

Korang akan menjumpai gambar bendera zionis israel lengkap di belakang lilin (sarana ibadah mereka). DELETE gambar tersebut.... Gambar itu terdapat disemua PC diseluruh dunia....

Dan dalam tue ada gambar dacing senget .... J0300840.WMF ........... huhuhuhuhuhu
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. LOGO DACING (BN) SENGET PUN ADA.. JANGAN LUPA DELETE JUGAK! :)

    BalasPadam
  2. dua2 gambo tu aku dah delete dah...
    aku sokong ABU

    BalasPadam
  3. lambang zionis kat laptop aku tak berapa heran sbb microsoft ni zionis punya

    yang aku heran, kat malaysia ni ada ngo kelas tiga dok pakai lambang setan 666

    korang tak heran ke?

    BalasPadam
  4. ke tabung dana buat apa.... bagi terus ke mat sabu lagi bagus..........

    BalasPadam
  5. boleh juga bagi semangat kt mat sabu pusing satu malaysia buat fitnah, maki org banyak2 sambil2 cuci mata tgk perempuan

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.