KALI PERTAMA DALAM SEJARAH PAS PECAT ORANG TAK SEDAR DIRI!!!

Hasan telah memfitnah PAS dihadapan 1,500 pengunjung (dakwa utusex) yang hadir memenuhi padang di Dataran Pahlawan, Seksyen 2, Bandar Baru Bangi yang kononnya dialah ang lantang memperjuangkan syiar Islam, Melayu dan institusi diraja. Dalam ceramahnya itu antaranya ayat-ayat fitnahnya dia (dalam Utusex) adalah:-
“Saya dipecat tanpa ada pertuduhan bertulis sedangkan mengikut perlembagaan parti ia wajib. Saya juga tidak diberi ruang walau seminit untuk membela diri dan inilah kali pertama dalam sejarah Pas, parti ini begitu drastik mahu memecat saya hanya kerana tekanan DAP dan PKR.
“Kesalahan saya bukan mencuri; bukan merompak; bukan menggugat kepimpinan parti dan bukan isu moral. Saya tak meliwat orang, kesalahan saya bukan kerana gila kuasa, kesalahan saya kerana melaksanakan Enakmen Jenayah Syariah di Selangor,” katanya.
 sekali lagi la menyerla kemabukannya lagi busuk mulut apabila mendakwa PAS tak bagi ruang pada dia untuk bela diri...  jadi ini apa???

Tapi takpe la... mulut dia yang memfitnah... orang dah dapat kuasai pentas dan akhbar UMporNO... cakap le ape nak cakap pun... lantak dia la... Allah tu Maha Kaya... kita doakan dia sedar dan bertaubat sebelum Malaikat Izrael datang cabut nyawa... asal jangan kita yang nie pun percaya cakap orang yang berhati busuk...

Ulasan

Catatan Popular