17 Feb 2012

ISKH..ISKH... TAK BAIK KORANG NAYE NAJIB....
abu nu'man17 Feb 2012 3 Komentar

Tak baik betul le korang nie naye kat Tok Najib kita... dia orang baik... keturunan baik-baik... ahli keluarga semua baik-baik belaka... takkan tergamak nak buat benda-benda ini...iskh..iskh..iskh... lagipun SS Harussani kan dah cakap yang Najib buat masa sambutan Thaipusam tempoh hari tiada niat lain melainkan hanya senya Lillahi Taala....

.... Gambar Hj. Najib yang didakwa di superimposekan ...

hasil carian muka-muka suci Najib di google...

...ini gambar asalnya...

Udah-udah le buat kerja lagu tue... kita bukan UMporNO yang jenis kaki botol fitnah...

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. akhir zaman fitnah sudah menjadi amalan biasa astagfirullah

    BalasPadam
  2. Aku orang PAS tulen dan aku akan sumpah mana-mana orang islam yg buat fitnah ,,,,hatta orang2 Pas sekali pun...jangan berlagak alim tapi buat kerja macam orang kafir laknatullah...

    BalasPadam
  3. kena siasat blog mana yang mula2 keluarkan gambar tu...
    bimbang org umno sendiri..lepas tu tuduh org pas...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.