BLOGGER UMNO SAMAKAN USTAZ AZHAR DENGAN YAHUDI!!!

Ustaz Azhar Idrus terus mengorak langkah ke hadapan bila malam tadi sempena sambutan tahun baru 2012 yang dihadirinya berjaya menghimpunkan seramai lebih 80 ribu pengunjung di Dataran Kemerdekaan Shah Alam. Turut serta dalam acara berkenaan ialah beberapa selebriti terkenal, antaranya ialah Zizan Raja Lawak, Ustaz Akhil Hayy dan lain-lain.

Apa yang menggemparkan ialah Zizan berganding dengan Ustaz Azhar Idrus mengendalikan slot soaljawab agama. Tambah menggemparkan lagi ialah bila ustaz Azhar menunjukkan kemahiran bermain gitar manakala Zizan mengiringinya dengan menyanyikan lagu cina.

Sebelum ini, golongan literalis yang bertubi-tubi menyerang ustaz Azhar melalui pelbagai cara antaranya melalui status-status di Facebook dan klip-klip video yang di-edit dan dipotong-potong dengan cara yang tak bermoral dan memualkan. Selain itu mereka juga menggelarkan ustaz Azhar sebagai ustaz Maharaja Lawak, raja sesat dan sebagainya.

Selepas gambar, audio dan berita ustaz Azhar bermain gitar disiarkan melalui FB, golongan literalis ini merancakkan serangan mereka terhadap ustaz Azhar. Rata-rata melihat serangan berkenaan timbul kerana rasa cemburu terhadap fenomena Ustaz Azhar Idrus yang terus mara ke hadapan.

Antara serangan terhadap ustaz Azhar Idrus

Adakah mereka cuba meyampaikan cara dakwah Ustaz Azhar Idrus sama seperti cara yahudi menyampaikan dakwah mereka? Astagfiruallahalazim…. Adakah mereka lebih gemar rakyat Malaysia meyambut tahun baru dengan cara menjerit terlolong dan bersosial di kelab kelab hiburan atau dengan cara maksiat.


Apapun fitnah yg cuba dilemparkan kepada Islam... Islam tetap berkembang... itu janji Yang Esa....

... JANJI JANGAN SAMPAI JADI NAJIS!!!

Ulasan

  1. semua orang melayu umno bn jilat najis najib pro yahudi sebab tu mereka menyalak macam anjing salak bukit kan kan kan melayu menjahanamkan melayu ini umno bn melayu pengecut taik kucing

    BalasPadam
  2. puak2 umno ni jahil. sesat lagi menyesatkn.
    mintak ulamak2 suk bawak bertaubat.
    sebelum terlambat....

    YA ALLAH... jauhkn diriku dan seluruh keluargaku drpd menyokong pemimpin & kerajaan yg zalim dan sesat....

    BalasPadam
  3. UMNO MENGHINA PARA ARTIS DAN PEMAIN GITAR !!!!

    SAMPAI MASA ARTIS TOLAK UMNO DALAM KANDANG LEMBU!!

    senang cerita....kita sebarkan kepada semua artis dan ahlil muzik bahawa umno kata mereka ikut yahudi.

    ada hati talibarut APCO nak ckp pasal bapa mertua dia sendiri yahudi laknat tu.

    BalasPadam
  4. ustaz azahar dapat menarik minat 80 ribu orang termasuk remaja yang dahagakan hiburan berunsur islam. Ustaz main gitar tidak langsung melalaikan. hanya untuk menarik minat golongan remaja. saya pasti selepas ini akan lebih ramai remaja datang untuk ikuti ceramahnya. Puak-puak tu agaknya nak suruh kita tengok forum perdana Ehwal Islam TV1 yang langsung tak menarik minat. Atau pegi tengok akademi fantasia ramai-ramai. atau yang terbaiknya tengok Tilawah Quran yang memperdengarkan suara wanita...bodoh biang laa puak-puak ni..

    BalasPadam
  5. sudah terang lagi nyata yg bermain alat muzik bertali (spt gitar,piano,biola) dan bertiup (spt seruling , serunai,brsiul) adalah haram . Jadi kenapa UAI brmain alat muzik tersebut ? jgn pandanh hukum agama remeh walaupun skadar masalah yg kecil

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular