13 Jan 2012

SOSEJ RAMLY ADA DNA BABI???
abu nu'man13 Jan 2012 8 Komentar

.... aduhhhhsss... camne dengan burger Ramly yang menjadi kegilaan orang-orang melayu... gamoknye... kalu kire-kire la makan produk Ramly ini... dah sepeha babi dalam perut kita....huhuhuhuhuhu


(Demi Allah, tidak terdetik pun di hati saya untuk memburuk-burukkan atau memfitnah syarikat Ramly. Tapi tujuan artikel tersebut ditulis ialah supaya pihak yang berkenaan dapat ambil perhatian dan memberikan penjelasan tentang perkara ini. Saya lihat begitu banyak kecelaruan yang timbul dikalangan rakan-rakan facebook saya mengenai isu DNA babi ini disebabkan tiadanya penjelasan daripada pihak yang berkenaan.)

(tapi dalam webnya http://www.ramly.com.my/ takde dinyatakan siapa pemiliknya melainkan sejarah penubuhannya kire-kire 28 tahun dulu)

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

8 ulasan:

  1. Produk Ramly ni keluaran bangsa apa,ke saja nama jer bunyi islam tapi pengilangnya laknatullahialakafirun...

    BalasPadam
  2. badan/kementerian yang bertanggungjawab terhadap kesucian makanan halal yang dijual dalam negara sewajibnya peka,dengan bertindak mempamer/membuat pengumuman dalam akkbar dan tidak menyembunyikan isu ini secara mudah.Segalanya jelas,korang tunggu tuntutan aku di akhirat kelak!!dasar keturunan dajjal!!!!!!!

    BalasPadam
  3. Tahniah dan syabas kepada Webmaster atas makluman ini. Makanan haram, besar kesannya terhadap hati

    BalasPadam
  4. baru lepas semak dengan JAKIM PutraJaya...disahkan semua produk Ramly adalah HALAL dan tiada keraguan!!!

    habis camner...?!

    BalasPadam
  5. laaa.kes ni dah lama dah beredar dalam facebook..dah dijawabpun oleh ramly yang mengatakan ia nya fitnah.

    ramly kan tokei melayu..apasal pulak laknatullah..

    ingat kan dah habis..apasal ada lagi isu ni.

    Iskandar

    BalasPadam
  6. benda ni semua fitnah, kes ni dah lama dah settle.

    BalasPadam
  7. Mengikut cerita seorang penjual burger...ramly ni dulu memang milik orang melayu. Tp telah dijual kepada org kafir...

    BalasPadam
  8. ni kes kena tuka pentadbiran gak ni.. kalu tak tuka.. makin parah la malaysia..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.