4 Jan 2012

TAIPING MALI KINI FITNAH USTAZ AZHAR PULOK DOH
abu nu'man4 Jan 2012 9 Komentar

Siri fitnah terhadap Ustaz Azhar Idrus... caranya sama.... reka fitnah kemudian minta mangsa fitnah jelaskan.... suruh saman jika tak benar.



Puak - puak ini bila dijelaskan maka direka fitnah baru. Dah banyak kali dan mereka tahu kuasa ditangan UMNO jadi tak perlu takut disaman . Kuasa ditangan mereka....


Jika buat laporan polis pun, polis tak layan kerana polis pun tak berani dengan mereka. Dibawah ini seperti biasa fitnah yang direka Blogger UMNO Taiping Mali (gambar bawah).


(TAIPING MALI ) Soal Azhar menuntut pengajian Islam dimana,biarlah beliau yang menjawabnya cuma kita menuntut penjelasan dan ingin tahu daripada Ustaz Azhar berkaitan dengan peristiwa jam lebih kurang 1.00 pagi di kawasan Masjid di Jambu Bongkok,Marang,Terengganu ( di Jambu Bongkok ada satu sahaja masjid) dan apa keperluan Azhar dikatakan berada dalam tandas wanita di masjid itu dan dalam masa yang sama turut ada seorang wanita lain didalam tandas tersebut?



Kelibat Azhar itu disedari oleh penduduk kampung dan memangil beliau keluar dan Azhar dikatakan memberikan alasan untuk mengambil wuduk.Wuduk untuk sembahyang apa pada jam lebih kurang 1.00 pagi itu dan kenapa menggunakan tandas wanita sedangkan tandas lelaki bersebelahan?


Menurut sumber lagi, ketika Azhar berbual dengan penduduk kampung,kelihatan seorang perempuan keluar dari tandas yang sama dan bergerak ke tepi pantai dan katanya perempuan itu dikenalpasti adalah wanita muda dari Dungun,Terengganu?


Kita tidak menuduh apa-apa cuma mahu penjelasan daripada Azhar Idrus apakah peristiwa sebenarnya?Takkan sebagai Ustaz yang cukup dikenali ramai turut melakukan perkara mungkar?Takkan Ustaz yang mendapat bayaran mahal mengambil kesempatan untuk melakukan maksiat?


Selepas bersoal jawab dengan penduduk kampong,Azhar mengambil keretanya dan terus ke tepai pantai dan selepas jam 3.00 pagi,wanita muda yang keluar dari tandas tadi berjalan kaki untuk mengambil keretanya yang ditinggalkan di masjid,bila ditanya olah penduduk kampong beliau menjawab,cari kawan.Takkan jam 3.00 pagi cari kawan di tepi pantai?


Ada juga sumber yang memberitahu bahawa hari ini penduduk Jambu Bongkok yang selama ini cukup mengkagumi Azhar Idrus telah menanggalkan gambar-gambar Azhar yang selama ini dikagumi mereka.Mengapa penduduk kampong ini bertindak demikian?


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. kepala otak ini bukan sahaja nak fitnah ust Azhar main betina, bahkan kalau boleh mahu beliau fitnah maik betina, moga-moga beliau dapat membuktikan perangai orang lain sama dengan ketuanya yang main silap mata dengan Aminah manggolia atau penyanyi ramping di Port Dikson.

    BalasPadam
  2. Perangai bangsat umno ni memang tak heran la....dah biasa makan tahi...mesti la tahi tu dia cakap sedap...

    BalasPadam
  3. Biar kan le dia nak mencari dosa pulak dia dah banyak pahala tu

    BalasPadam
  4. bodo sangat tepeng mali ni..ingat ustaz ni jahat sgt ke sampi buat keje jahat dlm tandas masjid??base natang bodo..tu ustaz, kalau ahli umno boleh gok nak caya..

    fitnah la tepeng mali,s elagi mu bernyawa...sok dalam kubur, tau la nasib mu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takkan le. Beliau dah ada banyak bini. Bukan macam annda. Baru rasa satu.

      Padam
  5. Dia diTaiping awat boleh sampai kat trengganu plak....dia naik buraq ke?..UMNO kalau dah tergugat macam macam dia buat kija bodoh...Panggil lembu kang marah plak...perangai sekerabat macam lembu gila

    BalasPadam
  6. Itu lah peraangai pemimpin pembangkang dan penyokong, buat maksiat berlindung diatas agama

    BalasPadam
  7. Jangan dok marah-marah,, boleh check dengan penduduk kampong jambu...Pengalaman saya,,yang pakai semutar besar pun bukan buleh percaya sangat, Perangai autanya lebih teruk daripada orang jahil agama,,,

    BalasPadam
  8. Cerita pasa SEDAP...

    1. Kalau kita kata kat orang SEDAP...
    2. Kalau makan free SEDAP...

    TAPI...yang TAK SEDAP

    1. Kalau orang kata kat kita balik...
    2. Kalau makan kita kena bayar

    ....manusia...manusia sebab tu Allah buat syurga dan neraka...untuk nak sumbat puak2 macam ni la,,,,

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.