PPIM TURUT DEMO SOKONG SAY POOL!!!

Satu perhimpunan dikenali “Himpun Keadilan Untuk Saiful” dicadang diadakan di perkarangan Kompleks Mahkamah di sini Isnin ini.
Perhimpunan anjuran Pertubuhan Permufakatan Majlis Ayahanda Malaysia (Permas) dikatakan bagi membela Mohd. Saiful Bukhari Azlan, bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mendakwa diliwat oleh ketua pembangkang itu.

Setiausaha Agung Permas, Zulkifly Shariff, berkata, Permas menyasarkan 5,000 ahli akan menyertai perhimpunan itu.

"Mereka telah sedia maklum bahawa demonstrasi jalanan bukan budaya masyarakat kita dan sekiranya mereka tetap untuk meneruskan perhimpunan tersebut, mereka perlu berdepan dengan Permas dan PPIM (Persatuan Pengguna Islam Malaysia),” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Zulkifly berkata, Permas akan mendapatkan permit polis bagi mengadakan perhimpunan itu yang akan melibatkan 15 badan bukan kerajaan (NGO) di bawah naungan Permas, antaranya Putra Malaysia, Pertubuhan Panel Ayahanda Penasihat Insan Malaysia (Papim), Persatuan Kebangsaan Warisan Ketuanan Melayu Malaysia (Pewaris) dan Pertubuhan Kebajikan Melayu Klang.

Permas pun mamat Zulkifli Shariff nie pengerusi... Pemuafakatan Warisan Melayu Malaysia (Warisan) pun dia...

peserta-peserta yang bakal diimport mereka!!!

Ulasan

  1. Samada Anuar buat atau tidak...itu urusannya. ALLAH adalah sebaik-baik HAKIM. Cuma sampai saat ini aku masih cuba membayangkan bagaimana boleh terjadi kejadian liwat tersebut. Apakah saiful nie terlalu lemah untuk melawan......ALLAH jualah yang maha mengetahui..

    BalasPadam
  2. Apa yang dapat saya katakan ialah pru13 ini akan berpihak kepada pakatan rakyat dan besar kemungkinan putrajaya akan dapat ditawan maka berakhirlah sebuah kisah liwat dan akan timbul pula kisah altantuya, lembu nfc dan bagai-bagai lagi sampai pru14 pun belum tentu habis. Akhirnya Malaysia akan tukarnama kepada NewLand yang mengamalkan undang-undang islam dengan sokongan semua kaum.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular