POLIS TEMUI PARANG & MOLOTOV SEMPENA HIMPUNAN 901!!!



Kita tunggu je la berita pasal penemuan senjata tajam.. bom petrol ... berserta T-Shirt yang BAKAL dijumpai oleh polis/ UMporNO sempena Himpunan 901 ini...  standard le skrip copy paste... modal lama... sejak zaman british lagi... itu le alasan BODOH untuk menghalalkan tangkapan pejuang-pejuang zaman kemerdekaan lagi... sehingga kiamat pun puak-puak zionis nie akan gunakan tektik sama...
 
Kita tgk sebelum ini masa perhimpunan Bersih pada 9 Julai lalu, negara digemparkan dengan fitnah dari pihak PDRM dengan penemuan bom petrol/ molatov cocktail serta baju 'bersih' di beberapa tempat termasuklah antaranya Sogo, Jalan Gombak serta di perkuburan cina di Setiawan... tapi sehingga kini beloh kite dengar akan pendakwaan yang dilakukan oleh mereka yang dikaitkan dengan Bersih...


Jangan peduli segala provokasi yang mereka lakukan. Berhimpunlah dengan AMAN sempena 9 Jan nie... buktikan yang kita masyarakat yg berILMU seperti semasa BERSIH 2.0 tempoh hari... bukan macam UMNO yg sakit jiwa bile berdemo!!! 
 
Masa akan tiba rejim pasti tumbang!!!

Ulasan

  1. bkn setakat itu saja malah kali ini kerteta kebal pun mereka temuai. org bebal macam umno akan percaya 100%.

    BalasPadam
  2. Malah kapal selam yang dikaitkan dengan altantuya juga akan ditemui.Semua pencacai umno akan menjua cerita ke eluruh ceruk kampung dan menjadi hadis mereka untuk berbahas.

    BalasPadam
  3. Orang tak mainlah molotov cocktail, kita sekarang berkira-kira untuk menggunakan grenade berkuasa nuklear... boleh percaya ke temberang aku ni? Sapa percaya dia macam rakab.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular