25 Jan 2012

PM TEPUNG TAWAR : INI JAWAPAN MUFTI HARUSANI
abu nu'man25 Jan 2012 8 Komentar

"Tindakan beliau (Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir  Najib Abd Razak ) merenjis dan menepung tawar adalah biasa dalam masyarakat Melayu. Perbuatan itu tidak bercanggah dengan syarak selagi tidak diIltiqadkan dengan sesuatu kepercayaan." - Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria.

... so takyah le nak panjangkan cite pasal Najik tepung tawar 15 van umno Kelantan.... jawapan dah tersedia....copy ... edit... paste je... semuanye selesai....huhuhuhuhuhuhu
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

8 ulasan:

  1. dan harusana-harusini akan berkata lagi...duit zakat tak haram jika bagi pada menteri......

    BalasPadam
  2. Kalu UMNO semua boleh.Yang lain jangan komen sebab Mufti dah kata macam tu.Kalu DAP ke PKR ke apa pula komen mufti??????

    BalasPadam
  3. mufti ni standard dia macam menteri umno jugak, macam haramjadah

    BalasPadam
  4. taniah mufti umno bfatwa umno buat smua halal hatta curi wang zakat

    BalasPadam
  5. Harusani kau jawab le depan Allah nanti ye bagi pehak umno bn yahudi yang menghalalkan yang haram jelas dan terang.Umno bn semua halal haram jadah mufti umno bn tak takut neraka.

    BalasPadam
  6. mufti melayu yg akan terus menyokong umno walaupun dia tahu perbuatan menepung tawar tu kerja khurafat...

    BalasPadam
  7. mcmn plak mufti jawab tentang sara 1malaysia? halal ka?

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.