6 Jan 2012

PENYOKONG ANWAR KEDAH ROSAKKAN KENDERAAN AWAM!!!
abu nu'man6 Jan 2012 9 Komentar

Beberapa buah kenderaan di Kuala Nerang, Kedah didakwa telah conteng dengan tertera pelbagai tulisan 'Bebas Anwar' dan '901' menggunakan semburan cat... dan yang hebatnya kejadian tersebut berlaku di negeri Ust Azizan...
Gambar yang perolehi melalui kiriman email ini melibatkan kenderaan-kenderaan awam seperti Bas dan Kereta Myvi.... dipahamkan pemilik kenderaan tersebut masih gagal dipastikan ....


... aku malas tuduh sape-sape la... korang teka la sendiri sape punye kerja...huhuhuhuhu
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. Biasalah ini semua kerja puak2 lakhanat itu semua utk burukkan PKR dan PR. Macam mana polis tak boleh tangkap dan siasat, lu pikirlah sendiri.............

    BalasPadam
  2. hahahaaa gua pun pikiaq mcm lu pikiaq,,pasai apa tau gua sgt2 yakin penyokong PR takkan buat perangai mcm hudoh burok mcm tu,kita cukup beretika dan pro...hahaha lawak lawak lawak...

    BalasPadam
  3. Keja ni crita zaman tk dak internet dulu boleh la nk bagi oang caya.Nampak sgt depa ni ditinggal ketapi.

    BalasPadam
  4. ini memang keja bangsat puak yang saja nak kenakan pr

    BalasPadam
  5. Sokong....banyak dah berlaku, kerja2 begini dilakukan oleh puak amno...
    Dia orang mmg pakar dalam kes2 baling batu sembunyi tangan ni. Cuma mereka tak sedar dah semakin ramai yang cerdik....

    BalasPadam
  6. Macam pernah ku dengarlah cerita begini, tapi dimana ya. Kisah kepala lembu dan kepala babi. Agak-agak kerja sapa lah ni.....tapi kita semua boleh berfikirkan bukan macam lembu.....paham-paham lah kerja sapa tu

    BalasPadam
  7. betui...betui,,,,

    BalasPadam
  8. Ada ... ada! tak silap masa PRU 11 dulu di DUN Ru Rendang, Marang, Terengganu, habis bendera Umngok dicampak ke dalam longkang. Siasat punya siasat, puak demer yang lakukan kerja jahat ni.

    Orang jahat biasa begitulah feelnya!

    BalasPadam
  9. Untuk pengetahuan tuan dan puan kami di kedah la ni rasa adalah kerja budak punk dan kutu rayau yg ambil kesempatan utk buat provokasi....mereka diupah oleh puak yg sengaja ambil kesempatan..siapa yg tak mahu duit

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.