LIWAT TETAP LIWAT : SAY POOL

Saiful Bukhari yang tertewas dalam kes keliwatannya berharap pihak pendakwa dapat mengemukakan rayuan di Mahkamah Rayuan untuk mendapat pembelaan adil untuk dirinya.

Dalam tulisan terbaru di blognya, pengadu kes liwat ini berkata beliau mempunyai hak untuk mendapat pembelaan yang adil hingga ke peringkat tertinggi badan kehakiman.

"Semua sedia maklum keputusan pada hari ini tidak memihak kepada saya. Namun saya redha dan menghormati keputusan ini...saya menerimanya dengan hati yang tenang.

"Bagaimanapun aduan saya sebagaimana laporan polis yang dibuat pada 28 Jun 2008 mempunyai hak untuk diadili hingga ke peringkat mahkamah atasan. Oleh itu saya dan keluarga berharap agar pihak pendakwa raya dapat memfailkan dan membawa kes ini ke Mahkamah Rayuan," katanya.

Ulasan

  1. kalau anwar tak liwat saiful siapa lagi? mungkin bapak saiful sendiri kok! krn duit punya pasal apa2 pun boleh berlaku.

    BalasPadam
  2. beginilah wahai saifol, untuk mendapat keadilan yang saudara inginkan ADALAH BAIK KIRANYA saudara memfailkan kes saudara ini KE MAHKAMAH SYARIAH.Habis cerita dan insyaallah keadilan yang saudara cari akan termakbul.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular