KETUA ZON PAS MASUK UMNO... BILE MASE PAS ADA KETUA ZON???

Bila masa PAS lantik dia (Mohd Jais) jadi ketua zon ... aku pun tak tahu... lagipun geng nie masuk Pas dulu, tak pernah mai surau pun...duk pakai seluar pendek.. duk karaoke depan umah..
SU PAS kg Kerdas.

KUALA LUMPUR: Seramai 102 anggota PAS Kampung Kerdas Gombak bertindak keluar parti dan menyertai Umno selepas tidak berpuas hati dengan kepimpinan PAS.

Kumpulan itu yang diwakili Mohd Jais Ismail menyerahkan borang untuk menyertai Umno kepada Ketua Umno Bahagian Gombak Abdul Rahim Kamarudin dalam satu majlis di sini, Sabtu.

Jais berkata selain tidak berpuas hati dengan kepimpinan PAS, keputusan mereka untuk meninggalkan parti itu juga kerana kecewa dengan tindakan parti yang memecat Exco kerajaan negeri Selangor Datuk Dr Hasan Mohamad Ali daripada parti tersebut.

Jais, yang juga Ketua Zon PAS Taman Kamariah Gombak, berkata keputusan untuk meninggalkan parti dibuat atas kerelaan sendiri dan bukan disebabkan oleh tekanan atau tawaran daripada mana-mana pihak.

Menurutnya walaupun dipujuk oleh PAS supaya terus kekal bersama parti itu namun mereka nekad dengan keputusan masing-masing iaitu menyertai Umno malah dijangka lebih ramai lagi akan menyusul. - BERNAMA


 Baju pas siap ada lopgo negeri selangor lagi... huhuhuhuhu
 ... entah bile mase pas ada baju kuning berlogo PAS....
 ... muke pun aku tak pernah tengok program pas gombak setia....huhuhuhuhu

Ulasan

  1. hahaha tektik lama belakon sebagai PAS celup....muka pun muka puak umno je xde licin xde janggut.

    BalasPadam
  2. muka UmNO senang dicam....takm de seri....

    BalasPadam
  3. kah kah kah msk tong taik...

    BalasPadam
  4. dlm umno byk pengarah filem..sbb tu asyik buat drama yg stereotaip...spai bab seleweng-menyeleweng pun dia org buat mcm drama...1 utk kau (rakyat)sejuta utk aku...proton utk kau (rakyat) porsche utk aku...

    BalasPadam
  5. Bab kata zizang...bododoo.....

    BalasPadam
  6. macam muka dacing hahahahahahahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular