KELAB TAAT SUAMI TERBIT BUKU "RASULLULLAH TOKOH SEKS SUCI ISLAM"

Disebalik kontroversi buku panduan seks, Kelab Taat Suami hari ini melancarkan kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” sempena sambutan Maulidur Rasul pada tahun ini.


Kempen selama 12 hari itu (bermula hari ini) adalah untuk meraikan kelahiran Nabi Muhammad pada 5 Februari depan atau 12 Rabiul Awal mengikut kalendar Islam.

Menurut Presidennya Fauziah Ariffin, kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan Rasulullah.

Beliau berkata ramai “umat Islam sudah terlalu jauh dengan Rasulullah.”

“Sudah tentu ikutan (Rasulullah) menjadi panduan dan ia termasuk aspek ibadah keluarga bahkan termasuk dalam kehidupan seks. Tentu bila sebut tentang hal seks suci ramai yang terlupa tentang hal yang terangkum dalam hal suami isteri, sesuatu yang kita lakukan hari-hari.

“Dalam kehidupan biasa ia bukan sesuatu yang kontroversi tapi kita sudah terlalu jauh dengan Rasulullah, jadi kita mahu mengajak umat Islam mendokong melaksanakan kehidupan Islam yang sebenar tambahan kalau kita lihat banyak gejala tidak sihat yang berlaku sekarang,” katanya pada sidang media selepas pelancaran kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” di Pusat Perdagangan Pelangi, Damansara di sini.

...jahanam....

Ulasan

  1. kurang ajar...ingat konkek je..jihad rasul suci lawan rasuah mana

    BalasPadam
  2. betina ni memang gila batang .......
    pengikut2 nya pon sama la tu....
    Rasullullah disanjung bukan kerana isterinya ramai, tapi kerana ajaran agama Allahnya....
    dah sesat betol betina ni.....
    Kenapa kerajaan tak haramkan pertubuhan ni? Mana Jamil Khir? dia pon sama terlibat ker dlm penerbitan buku2 dan ahli kelab ni ker?

    BalasPadam
  3. 1001 perkara lagi yg kelab isteri jongang ni boleh highlightkan, kenapa dipilih tokoh sek suci pula..tak faham aku..kalau dah gila batang, asyik batang ajelah yg dia nampak..
    Org Islam dah banyak gelong dan di confiuskan dgn org2 macam ni lah..bertaubatlah..bertaubatlah wahai Fauziah ariffin n d gang.

    BalasPadam
  4. bengong!! minah tu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular