25 Jan 2012

KELAB TAAT SUAMI TERBIT BUKU "RASULLULLAH TOKOH SEKS SUCI ISLAM"
abu nu'man25 Jan 2012 4 Komentar

Disebalik kontroversi buku panduan seks, Kelab Taat Suami hari ini melancarkan kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” sempena sambutan Maulidur Rasul pada tahun ini.


Kempen selama 12 hari itu (bermula hari ini) adalah untuk meraikan kelahiran Nabi Muhammad pada 5 Februari depan atau 12 Rabiul Awal mengikut kalendar Islam.

Menurut Presidennya Fauziah Ariffin, kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan Rasulullah.

Beliau berkata ramai “umat Islam sudah terlalu jauh dengan Rasulullah.”

“Sudah tentu ikutan (Rasulullah) menjadi panduan dan ia termasuk aspek ibadah keluarga bahkan termasuk dalam kehidupan seks. Tentu bila sebut tentang hal seks suci ramai yang terlupa tentang hal yang terangkum dalam hal suami isteri, sesuatu yang kita lakukan hari-hari.

“Dalam kehidupan biasa ia bukan sesuatu yang kontroversi tapi kita sudah terlalu jauh dengan Rasulullah, jadi kita mahu mengajak umat Islam mendokong melaksanakan kehidupan Islam yang sebenar tambahan kalau kita lihat banyak gejala tidak sihat yang berlaku sekarang,” katanya pada sidang media selepas pelancaran kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” di Pusat Perdagangan Pelangi, Damansara di sini.

...jahanam....

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. kurang ajar...ingat konkek je..jihad rasul suci lawan rasuah mana

    BalasPadam
  2. betina ni memang gila batang .......
    pengikut2 nya pon sama la tu....
    Rasullullah disanjung bukan kerana isterinya ramai, tapi kerana ajaran agama Allahnya....
    dah sesat betol betina ni.....
    Kenapa kerajaan tak haramkan pertubuhan ni? Mana Jamil Khir? dia pon sama terlibat ker dlm penerbitan buku2 dan ahli kelab ni ker?

    BalasPadam
  3. 1001 perkara lagi yg kelab isteri jongang ni boleh highlightkan, kenapa dipilih tokoh sek suci pula..tak faham aku..kalau dah gila batang, asyik batang ajelah yg dia nampak..
    Org Islam dah banyak gelong dan di confiuskan dgn org2 macam ni lah..bertaubatlah..bertaubatlah wahai Fauziah ariffin n d gang.

    BalasPadam
  4. bengong!! minah tu...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.