25 Jan 2012

IBRAHIM KATAK 'MELOMPAT' BILA TAK DIIZINKAN MASUK SELANGOR
abu nu'man25 Jan 2012 5 Komentar

Perkasa hari ini menegaskan kerajaan negeri Selangor pimpinan Pakatan Rakyat tidak mempunyai kuasa untuk menghalang Datuk Ibrahim Ali daripada memasuki negeri itu.


Kumpulan membela hak Melayu itu memberikan respons terhadap satu kenyataan dikeluarkan Faekah Husin, setiausaha politik Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim semalam.

Faekah berkata presiden Perkasa itu diharam memasuki Selangor dan Khalid sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap kenyataan Ahli Parlimen Pasir Mas itu kepadanya.

“Ini merupakan kenyataan paling bodoh yang tidak pernah saya dengar. Selangor bukan mak bapak awak punya tempat,” kata setiausaha agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali.

... kuat betul melatah puak-puak katak gomok nie....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Jgn, biarkan dia bebas. tak ramai, sejak 2008 tak sampai pun 10 ekor katak. Bunyinya memang bising, riuh rendah terutama nya katak kulim, itu resmi katak memanggil hujan. bila hujan lebat, air dah banyak, melimpah, banjir, katak nak pergi kat mana ?, nak bertenggek kat kayu mana, batu mana ?. Masa itu kita akan lepas seokor ular dah cukup, biar ular itu menelan katak2 ni tanpa meninggalkan baka mereka lansung.

    BalasPadam
  2. Ala tomei tomei muka dia. Badan kaler merrrooonnn. Meh sini rasa nak cubit2 pipi dier yg gebu tuh.

    BalasPadam
  3. tangkap katak buat pancing kat lombong pasir yang bekas jutawan fakir korek dulu,elok le ibrahim ali ni jadi baruaaa....!!!NAK BODEK BN LA TU,kat pasir mas dah tak ada cam,maha la tahu nak cuba nasib kat luar pulak.

    BalasPadam
  4. Sapa kata Ibrahim Ali tak boleh dihalang dari memasuki Selangor? Sebenarnya boleh, kalau kita sumbat dia ke penjara bawah Akta 39B sebab menyeludup dadah dalam perut katak.

    BalasPadam
  5. Katak ni buat bising ja siang malam. Aku takj boleh tidur dengar bunyi katak ni. Menggangu ketenteraman awam. Memacahbelahkan masyarakat. Memorakperandakan rakyat dan agama.

    Memang layak dia tak dibenarkan masuk dan beri sebarang ceramah di Selangor.

    Harap Selangor kuat-kuasakan undang2 ini keatas Katak2 Keparat ni.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.