HIMPUNAN DI MAHKAMAH TINGGI.. YANG REPORT POLIS SAMPAI KE KEDAH APA KE BODOH???

TEMERLOH, beberapa NGO mewakili kaum Melayu dan India sekitar daerah itu membuat laporan di Balai Polis Lanchang manakala satu lagi laporan dibuat Pemuda MIC dan Puteri UMNO Bahagian Temerloh di Balai Polis Temerloh di sini semalam.

Razmi Sudin yang mewakili NGO daerah itu mahu polis bertindak segera menghalang perhimpunan haram di pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari ini.

Dalam pada itu, Ketua Pergerakan Puteri UMNO Temerloh, Nurashikin Sulaiman berkata, Puteri UMNO dan Pemuda MIC Temerloh membuat laporan yang sama supaya polis bertindak tegas menghalang perhimpunan itu diteruskan.

Di KUALA LANGAT, sebanyak 39 laporan telah dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Langat malam semalam oleh 39 ahli Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) Kuala Langat, pukul 9.30 malam.

Di KULIM, lebih 150 ahli UMNO Bahagian Padang Serai dan tujuh NGO berarak sebelum membuat laporan polis petang semalam, bagi membantah perhimpunan haram Kempen Bebaskan Anwar 901 pada 9 Januari ini.


... muke balaci UMporNO...

Ulasan

Catatan Popular