HASAN BAKAL BERGABUNG DGN EZAM & UMMI : DEDAHKAN SIAPA ANWAR


Hasan Ali dalam kenyataannya akan mendedahkan salahlaku buruk perangai pemimpin pakatan rakyat terutamanya Azmin dan Anwar jika Azmin terus mencabarnya melakukannya.

Hasan mendedahkan beliau juga mempunyai bukti-bukti kukuh berhubung salah laku pemimpin PR lebih-lebih lagi Azmin Ali dan Anwar Ibrahim, menerusi pemberi maklumat dalam gabungan tersebut... (siapakah 'gabungan' tersebut???

Salahlaku yang akan didedahkan akan mengaibkan seseorang pemimpin kanan pakatan rakyat."jangan paksa saya mendedahkan semuanya nanti awak juga yang malu" kata Hasan kepada Azmin

"Bukan niat saya untuk mengaibkan sesiapa, tetapi andainya saya ditolak ke dinding, barangkali maklumat-maklumat tersebut boleh dijadikan senjata ampuh untuk mempertahankan diri.

"Ini kerana sesetengah daripada maklumat tersebut boleh mengundang keaiban kepada individu dan parti seperti yang heboh sebelum ini," kata Hassan lagi.

Ayat sebegini jugalah yang sering diulang-ulang oleh Ezam Md Nor dan Ummi Hafilda bagi mendapatkan publisiti murahan.

Ulasan

  1. Tak sangka sampai begini sekali perangai Hassan Ali. Nampak sangat dendamnya terlalu mendalam. Apapun waktu tengah panas ni lah dia nak jaja semua itu. lepas pru nanti senyap laa. lagipun tak kemana perginya. percaya laa

    BalasPadam
  2. Kesihan Hassan Ali....cakap pasal akidah....tapi...dah takdir tak dapat jadi MB Selangor....terus meroyan....macam ni ke Pakar Motivasi?....

    BalasPadam
  3. hati dah busuk, begitulah jadinya.

    BalasPadam
  4. dia ni memang haramjadah punya melayu

    BalasPadam
  5. Gabungan tiga serangkai yang otak dah berserabut ummi hafida eloklah dijodohkan saja dengan hassan ali yang tengah meroyan tu sama padan sehati sejiwa ,mengotorkan otak melayu aje tida wawasan masa depan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular