24 Jan 2012

(GAMBO) MUKA-MUKA 73 ORANG PAS BALING MASUK UMNO
abu nu'man24 Jan 2012 6 Komentar

Dengar cite le tadi 73 'Pemuda Pas' dari Kampung Paya Pekan Lama Pulai, Baling, Kedah menyerahkan borang menyertai UMporNO kepada Azeez Rahim pada majlis yang dilakukan di tepi padang bola selepas perlawanan bola sepak persahabatan diantara Pemuda Kampung Paya dengan Pemuda UMporNO bahagian.

 Konpius den... nie pemuda ke petua?


 Orang-orang PAS Baling... hangpa kenai mamat nie... ?

 mungkin budak-budak di yang dimaksudkan 73 orang tue.... huhuhuhuhuhuh
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. Pooodahhh....aku kenai muka-muka ni semua lakonan geng UMNO.Ganbaq atas seluar pendek tu Md Noq memang UMNO piang. Ini lakonan arahan mamak tu le. Ada hati nak tanding lagi di Baling walaupun kalah teruk di tangan UstazTaib daripada PAS pada PRU2008.

    BalasPadam
  2. wah 73 orang...ramai tu...nama ada dalam senarai daftar pemilih ke...kalau x de, masuk 1000 pun x ngapalah....keluar masuk parti biasalah...yang x boleh keluar apabila masuk lubang kubur nanti...

    BalasPadam
  3. Yang aku nampak dua tiga orang je yang boleh jadi ahli, yang lain bebudak..... nak tipu agak-agak la bro...

    BalasPadam
  4. konfius,apa haL wakiL mic pLak bagi borang

    BalasPadam
  5. aduh syg bro...sume wajah mcm ulama tu. rugi pas mcm ni hilang set2 ulama..haha (tgk muka je dah tau org pas ke tidak) tipu jgn x tipu sbb mesti ada yg bangang akan tertipu...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.