BAPAK SAY POOL MINTAK A-G KEMUKA RAYUAN

Azlan Mohd Lazim, bapa kepada Mohd Saiful Bukhari hari ini merayu kepada Peguam Negara agar memfailkan rayuan untuk mendapatkan pembelaan adil anaknya, menegaskan jangan terpengaruh oleh mana-mana pihak termasuk Majlis Peguam.


Pada sidang media di kediamannya di Bandar Utama di sini, Azlan, 58, turut melahirkan kekecewaan dengan kenyataan Majlis Peguam agar Peguam Negara tidak mengemukakan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan liwat.

"Saya Azlan Mohd Lazim, bapa kepada Mohd Saiful Bukhari berasa amat kecewa dengan kenyataan Majlis Peguam yang menyarankan pihak Peguam Negara tidak mengemukakan rayuan keputusan kes anak saya yang diputuskan oleh mahkamah pada 9 Januari 2011.

"Pada pandangan saya, tindakan Majlis Peguam itu adalah dilihat sebagai langkah untuk menidakkan hak seseorang warganegara untuk diadili dan didengar rayuannya sehingga ke peringkat tertinggi menurut Perlembagaan Persekutuan," katanya kepada pemberita.

Ulasan

  1. bapak SAYPOOL..POOL..TUU..KAKI JUDI NUN KAT GENTING..KECIK2 PUN MAGNUM..KUDA..TOTO.. LOTERI..OOI BENGGONG!! DAH KALAH KE? DUIT ABIH..STATEMEN KAMU AKU TAULA DIBAYAR OLIH BAPA SEGALA SETAN..UMNO..SEPATUT NYA..KES NI MAHKAMAH SYARIAH..YG JATUH HUKUM..BUKAN MAHKAMAH CIVIL BUATAN MANUSIA..ITU PUN DAH KIRA BAGUS LA SEBAB ANAK KAMU X DI HUKUM BAGI KENYATAAN PALSU//FITNAH..APALA PUNYA KEPARAT..MANUSIA NI..DUIT PANGKAT..ITU JE YG JADIKAN KAMU SEMUA MCM NI BETUL X?.HASSAN AKIDAH BRAHIM KATAK ZUL..EZAM..NALA..FATHUL ...EH EEELEEE..APA YG MEREKA PERJUANG..BANDING LE NGAN YB MAT SABU..DAN LAIN2..YG BERJUANG ISLAM TU..X INGAT NAK MAMPUS KE?

    BalasPadam
  2. Org bodo mcm ni pun ada ke ?Anwar dah kena tuduh dan mahkamah membebaskanya kerana bukti DNA tak cukup kuat,jadi ape ?Nak anwar kena jel baru puas hati?Sepatutnya orang yang kena sabit kesalahan barulah merayu sampai federal court,ini orang yg menuduh pula yang merayu supaya yang kena tuduh dipenjarakan (walaupun ada peruntukan undang2),kalau tak puas hati bawakle kemahkamah Syariah, kan kita orang Islam...

    BalasPadam
  3. ..huhuhuhuhu.... sian si botak ni kene marah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular