10 Dis 2011

YOUTUBE UMNO HINA SYARIAT ALLAH!!!
abu nu'man10 Dis 2011 10 Komentar

1. Terbaru penghinaan yang lebih strategik dan terancang dengan terhasilnya filem pendek di bawah tajuk Lagi Hudud PAS yang kini disiar menerusi laman youtube yang sepanjang 5 minit 34 saat.

3. Pelaku yang mendalangi penghinaan terancang terhadap hukum Allah swt sedang berdepan dengan  satu tanggungjawab yang sangat berat. Saya terlebih dahulu mewakili DPPM mengharapkan dalang dan para pelakon muslimnya bertaubat kepada Allah swt dan kembali kepangkalan jalan  [bahkan pelakon non muslim juga selayaknya tidak menghina agama Islam dan mereka mesti memohon maaf ] lalu menjadikan bakat mengarah dan berlakon filem itu ke arah pembikinan filem pendek yang mendidik rakyat agar lahir sebuah generasi yang soleh serta menghormati nilai agama dan ilmu.

4. DPPM juga mengharapkan pihak berkuasa dapat mengambil tindakan wajar kepada mereka termasuk ke atas pemilik akaun kawasaki9722 yang menyiarkan filem tersebut. Filem ini tidak menguntungkan sesiapa malah mengundang kebencian ramai. Lihat sahaja [ statistik sehingga artikel ini ditulis ] jumlah like [ 91 orang ] berbanding jumlah dislike [ 4,299 orang ] sementara jumlah penontonnya [ 10, 123 orang ].

5. Kami kesal apabila kebebasan berkarya digunakan untuk menghina hukum Allah swt. sedang mereka tanpa segan silu menikmati segala macam kemudahan, keselesaan dan nikmat anugerah Allah swt di atas muka bumi ini khususnya pada minit ke 5:20 yang jelas merendahkan syariat Allah. Masih terlalu banyak ruang kebaikan untuk mereka menghasilkan karya bermutu dengan bakat  seni yang mereka miliki.

6. Saya doakan agar mereka insaf dan mengalu - alukan bakat seni yang mereka miliki untuk disalurkan kepada pelbagai bentuk karya yang mampu menaikkan nama Islam. 

Nasrudin bin Hassan
Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia

MUKE BANGSAT!!!.... kenapa kita boleh biarkan orang yang mengaku Islam dan bukan Islam menghina terhadap hukuman Allah ???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. memang bangsat puak-puak nie.... mati kafir le kalau tak taubat

    BalasPadam
  2. pelakun tu nanti ...nahas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. harap pengarah kat mesia ni ambik la budak2 tu jadi pelakun, sian kat depa takda tempat nak belakon..

    BalasPadam
  4. Hukum Allah mereka persendakan, dunia hampir kiamat agaknya. Moga Allah memberi petunjuk agar mereka kembali kejalan Allah.

    BalasPadam
  5. biaq depa tanggung azab nanti

    BalasPadam
  6. ALLAH maha kaya,mereka akan dapat balasan setimpal, percayalah ALLAH tidak akan membiarkan perintah NYA dipermainkan. Ya ALLAH ya TUHAN KU, ku pohon pada mu tunjukkanlah kekuasaan mu pada musuh2 ALLAH yang nyata ini. AMIN

    BalasPadam
  7. Sham (BN), Kuching Sarawak10 Disember 2011 5:57 PTG

    Tidak secara lansung mereka ini memperlekehkan perlaksanaan hukum Allah. Kita sebagai umat Islam wajib menyokong apa cara sekalipun untuk perlaksanaan hukum Islam.
    Allah lebih mengetahui niat pihak yang merancang sketsa ini, janganlah sampai perkara seperti ini menjadi bahan ketawa lalu mengajak orang Kafir sama-sama 1 Malaysia memperlekehkan usaha untuk menegakkan hukum Allah. Umat Islam wajib membenci usaha ini..
    Sama-sama kita berdoa semoga mereka yang terlibat dalam pembikinan sketsa ini menerima azab Allah agar ini menjadi pengajaran kepada umat Islam yang lain. Amin, sesungguhnya Allah Maha Perkasa!!!

    BalasPadam
  8. AMIN ya Rabbal Alamin semoga Allah memperlihatkan balasannya kepada kita semua, kerana mereka mereka yang terlibat dalam sketsa ini telah lebih maklum watak mereka..Amin

    BalasPadam
  9. ini kalau jumpa ludah je muka dorang..ataupun tembak ngan senapang gajah baru padan muka.

    BalasPadam
  10. korang certa je Laaa...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.