1 Dis 2011

TIMB KPN KATE TIADA PECAH AMANAH DALAM NCF???
abu nu'man1 Dis 2011 10 Komentar

Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar yang juga merupakan polis UMporNO berkata pihak polis telah pun menyoal siasat 74 orang berhubung aduan berkenaan projek ternakan lembu kontroversial Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) yang dikaitkan dengan keluarga Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil termasuk anggota keluarga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat. Namun begitu beliau enggan mendedahkan nama-nama saksi yang telah dipangggil untuk memberi keterangan berhubung kes tersebut.


“Bagaimanapun kami meneruskan siasatan berkenaan isu ini dan akan memanggil menteri (Sharizat) untuk merakamkan kenyataan beliau jika diperlukan,” kata beliau kepada pemberita di Sungai Buloh.

... siapa 74 orang tue?... kenapa ahli PKR  yang mendakwa pasal NFC ini tak dipanggil soal siasat???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. satu-satunya anggota polis yang paling berat sebelah kat dunia

    BalasPadam
  2. penyamun soal penyamum
    kau org fikir la apa jadi....

    BalasPadam
  3. dah tau daaa dia nk kata camtu....masa kes ni pecah dah tau dah polis malsysia nak jawab macamana... dia orang siasat..pastu umumkan..tak ada kes... skrip biasa tu... kalau pembangkang pulak..dia orang akan kata ada kes..walaupun sebenarnya tak ada bukti...orang kata 'tengok muka dia orang ni ..dalam otak terus capkan ..'Penipu'...dan kadangkala di panggil juga 'lanun terhormat '...

    BalasPadam
  4. ibu lembu + bapak lembu + anak lembu = semua lembu

    BalasPadam
  5. tak sabar tunggu dia ni di buang kerja..

    BalasPadam
  6. Tunggu PRU13 ni, kalau PR menang semualembu-lembu ni kita adili sampai lubang cacing.

    BalasPadam
  7. ketua polis lembu kah...kahh

    BalasPadam
  8. Lawak KAH KAH KAH , rm250 juta no kes,rm2000 ade kes sabit,siasat sampai mati maa...

    BalasPadam
  9. kita kena percaya kat dia ni bro, sebab dia ni baru balik haji, mesti tak dak bohong punya. kalau dia kata kes kehilangan duit kat IPD shah alam hari tu tak kena mengena dengan pecah amanah oleh polis, ada benar jugak kan? betoi tak abg khalid?.....hehehe

    BalasPadam
  10. dasar bangsat umno

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.