29 Dis 2011

OH USTAZ (AZHAR).. KAU SUNGGUH BODOH BAHALOL %#$%#$%#
abu nu'man29 Dis 2011 24 Komentar


Sian kat Ustaz Azhar kene maki ngan midah bodoh nie....iskhhhh..iskhhhh.....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

24 ulasan:

  1. tulah bro kalau kita cakap dia orang "jahil" dia org tentunya tak terimakan..

    BalasPadam
  2. persoalannyer ader ker bapak dia nak dok tengah2 ,kalu wat gak confirm bapak tu benak.. maksud us azhar tu betapa begong nyer seorang bapak biar anak dok naik moto dgn jantan ...minah ni senget sbb tu tak paham...we love us azhar

    BalasPadam
  3. Bukan takat jahil jer tapi bengong...

    BalasPadam
  4. org francis kate minah neeh bodo@bengong tahap tepu!

    BalasPadam
  5. Gitulah beratnya tugas seorang dai' untuk memahamkan orang2 yang tidak mengetahui dan "bodoh sombong"...jangan dihamburkan kata makian untuk golongan yang tidak mengetahui itu...dekati mereka seperti orang yang sakit...

    BalasPadam
  6. lebih takut berhujah dengan orang yang jahil berbanding dengan orang yang berilmu

    BalasPadam
  7. bodoh bertingkat2 minah nih..huhu...

    BalasPadam
  8. hahaha.. kesian minah ni... ni mesti x pernah pergi blaja agama... woi mibah, bapak ko x hantar ko pergi belajar agama ke?

    BalasPadam
  9. Budak-budak sekarang bukannya faham bahasa berkias. Ini akibatnya nakkan sangat pandai bahasa asing sampai bahasa sendiri pun tak faham-faham. Patutlah ramai wanita melayu ditipu dan digasak oleh awang hitam. Bangang tahap cipan.

    BalasPadam
  10. mungkin dia bohsia tegar

    BalasPadam
  11. yerlah anakmuda @ anak2 kita zmn skang ... ckp keras dia kata kita herdik ... cakap bertalu2 dikatakn tak sabar .... cakap skali jer dikatakn tegur tak jujur / tak ikhlas .... tanda akhir zaman ... tuan2 yg dilahirkn oleh hamba... kita ibubapak kene dengar cakap anak2 lak ...apa dah jadik

    BalasPadam
  12. ni yg dikatakan low IQ tak faham erti kiasan......iak p skolah ke minah ni.

    BalasPadam
  13. Dia Melenting.. Maklomlah Kalau BAPAK Dia Kt Tenggah-2.. Frustlah Dia Tak Boleh Nak Melekat .. Kalau Adik Aku.. Dah Aku Sepak Laju-2

    BalasPadam
  14. tanya minah ni penganut apa.klu muslimah bakorrrrr jerr dierrrrr.................

    BalasPadam
  15. Ustaz Azhar cakap " Base boddo~"...
    minoh ni lah cthnye...
    hok wi komen kata blh bersetubuh kalu ayoh ada kat tgh tu lg bodo...mcm lembu!!!
    Ustaz Azhar TERBAEK!!!bak kata atok boboboi...

    BalasPadam
  16. camner lah nak bersetubuh kalu bapk ader kat tengah....anu pun tak leh nak naik...betina ni tak terpikir ker

    BalasPadam
  17. Semakin ramai org jahil akhir zaman ini...

    BalasPadam
  18. betino murah terlajak tu Syeikh...kesian mak bapak dia lahirkan ke bumi?menyusah kan roh nak jawab dalam kubur disebabkan perangai anak yg jahillll...Nauzibillah!

    BalasPadam
  19. ada 2 martabat je minah ni samada dia memg boddo thp cipan n gaban atau dia bkn islam

    BalasPadam
  20. trok btl pompuan tue.....ini lah pompuan zaman sekarang..dunia dah akhr zaman.......pompuan skrg snggp mendagaikn maruah demi duit semata2,hnya memikirkan duniawi shaj....jaga la martabat islam kite nie,

    BalasPadam
  21. bodow nye,xpaham ke bahasa kiasan ustaz..sengal nye minah..sape yg xpaham 2 memang bodow tahap paling bodow sekaliiii...haha..

    BalasPadam
  22. haa ..bodo tahap gaban la betina ni..bahasa kiasan pon tak paham..agaknya skolah tadika kemas jer dia ni..maknanyer nak kabo kalau lelaki tu nak kuor dengan gefren dia kena bawak bapak..takada laa lelaki kat dunia ni yang nak kuor dengan bukan muhrim. tak tau laa kalau bapak ko memang sanggup tengok ko bejubo dengan pakwe ko dia dok tengah..tengah.

    BalasPadam
  23. bodoh memang bodoh la kan. tapi bab horny2 ni pandai plak. kalau la adik aku ni, memang dah lame makan kaki nih!!!!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.