4 Dis 2011

NAJIB PANAS BONTOT MASA USUL AGAMA FATHUL BARI...WAKAKAKA
abu nu'man4 Dis 2011 11 Komentar



Kesian dengan 'Ustaz' Umporno nie bila perbahasannya usul agama, pendidikan dan sosial di perhimpunan agung Umno di PWTC yang penuh dengan 'semangat' hanya didengari oleh sebahagian kecil sahaja perwakilan Umporno termasuklah presidennye sendiri Haji Najib yang KEPANASAN BONTOT terus kelihatan keluar dewan sewaktu saat-saat permulaan perbahasan bermula.

Nak buat macamana orang Umporno nie memang hati dah jauh sangat dengan agama Allah... rasa panas bontot je bile dengan usul agama...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

11 ulasan:

  1. orang baru blk hj memang macam tue.

    BalasPadam
  2. rakyat mesia lihatlah ..............nilailah..... lu pikir la sendiri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. mana gambar dewan kosong,,,, ke satu lg fitnah kau...

    kalau dah hamPAS hamPAS la jugak.......

    BalasPadam
  4. dia tak kata dewan kosong..tapi yang dengaq tu sikit saja...dok sembang...yang dok benci kat PAS tu apasal?

    BalasPadam
  5. bila hati dah hitam kotor. bab ugama terus puak2 elit cabut lari.

    BalasPadam
  6. video blh cr kat blog umno... search dlm youtube la woi

    BalasPadam
  7. Kalau betul kau orang ikut islam, dia takkan perasan diri hebat warak drp org lain. Sedarlah diri tu.

    BalasPadam
  8. bukan bangga diri... tapi dah orang umno kate aku warak... huhuhuhu

    BalasPadam
  9. Kalau betul nak membela,...buatlah sesuatu pada nasib orang Melayu yang ditindas dan diHALAU di Pulau Pinang tanah pusaka nenek moyang sendiri....Megah sangat ke?Bukit pun kena Tarah...tupun masih nak mengadu domba lagi ke?

    BalasPadam
  10. umporno kompom bodoh BERLAPIS-LAPIS mcm kuih Lapis maa so...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.