MANA BAIK? HASSAN KE NASHARUDIN


KUALA LUMPUR, 18 Dis — Bekas timbalan presiden Nasharudin Mat Isa yang dikaitkan dengan desas-desus akan digugurkan sebagai calon pilihan raya umum ke-13 dan kemungkinan keluar PAS menegaskan, beliau masih percaya dan setia dengan parti Islam itu.


“Kepercayaan dan kesetiaan saya kukuh terhadap PAS,” kata beliau dalam temu bual dengan Berita Minggu disiarkan hari ini.

Menjawab soalan sama ada akan bertanding dalam pilihan raya umum ke-13, Ahli Palimen Bachok ini berkata, beliau masih belum membuat keputusan sama ada secara peribadi mahupun “diarah pimpinan parti.”

Kata Nasharudin, beliau juga tidak memikirkan dengan serius hal tersebut sebab ada banyak perkara yang perlu dibereskan.

“Saya balik kawasan di Bachok dan uruskan masalah rakyat macam biasa. Saya akan tentukan bertanding atau tidak apabila tiba masa,” katanya lagi.

Sementara itu, Datuk Dr Hasan Ali enggan mengatakan sama ada kesetiaan beliau terletak pada PAS dan Pakatan Rakyat (PR), sebaliknya menegaskan beliau hanya setia kepada Allah. Exco Kerajaan Negeri Selangor ini berkata beliau komited untuk mempertahankan Islam, orang Melayu dan institusi diraja.

“Saya setia kepada Allah. Kepada umat, dalam konteks ini, saya tidak suka menggunakan istilah setia, tetap bekerjasama.

“Bekerjasama dengan rapat untuk membantu mereka dan mereka membantu saya,” kata beliau (gambar) pada sidang media di rumahnya hari ini.



... korang nilai le sendiri....!!!!

Ulasan

  1. hassan ali hipokrit je tue

    BalasPadam
  2. kedua-duanya tak baik. tapi nasa lebih baik sikit drp hassan ali

    BalasPadam
  3. Kedua-duanya hampeh.Ada yang lebih hampeh lagi dari yang dua ni.Siapa? Stopa Ali.Kalau "yang lebih hampeh" ni tak ada dalam PAS,InsyaAllah PAS akan aman.

    BalasPadam
  4. yg kurang baik DULU KINI & SELAMANYA kompm UMporNO must die

    BalasPadam
  5. kedua2 nya BAIKKKK...kalau jadi ahli PAS biasa macam aku ni...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular