27 Dis 2011

HABIS LE PAS PASIR PUTEH... UMNO DAH START BUAT KERJA!!!
abu nu'man27 Dis 2011 6 Komentar

Dengar cerita UMpoNO Pasir Puteh akan bekerja keras menjelang PRU 13 ini... sasaran mereka pertama adalah menjayakan misi mengibarkan bendera BN di rumah sekitar kawasan Selising yang mana setiap rumah akan dibayar sekitar RM50-RM100 bagi tujuan murni tersebut. Ketua Bahagian mensasarkan sekitar 300-400 bendera akan dikibarkan di kawasan rumah penduduk di situ sebelum 2012.

Kehadiran ramai penggerak parti jam 3.00-5.00 petang di bilik gerakan DUN Selising sehingga terpaksa duduk di luar dewan bilik gerakan DUN Selising (nak kate ramai giler).
Ketua Bahagian Pasir Puteh berucap di bilik gerakan DUN Selising. Majlis penyerahan 360 helai bendera be End kepada penggerak parti. Dimajlis itu juga diadakan dialog libatkan 2 wakil veteran. 1 orang wakil pemuda dan 1 orang wakil wanita....

400 umah berbendera BE END.... Takut siot!!!!
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. Kena apa Pemuda PAS Wangsa Maju mengeluarkan kata-kata "Habis le Pasir Putih".Itu kerja UMNO,mereka pun ada gerak-kerja.Biasalah untuk menghadapi PRU.Sebaliknya,PAS buat apa? Nampaknya belum kelihatan lagi sebarang gerak-kerja yang menuju kearah PRU.Yang banyak,Ijtimak,Nasi Lemak dan Meehun Mamak.Pemuda PAS sendiri belum berbuat apa-apa untuk menangani PRU akan datang.Ketua dan Timbalanya asyik main gitar dan berlakun.Pemuda Wangsa Maju,jangan dengki lihat orang buat kerja,kjawasan kamu buat apa?

    BalasPadam
  2. PAS tak sama UMNO...bg UMNO berkempen kena bagi bendera..bagi kain pelekat...beras..duit 500...itu semua baru berkempen bagi puak UMNO dan jelas ia tak ikhlas langsung...semuanya dibuat untuk UNDI bkn untuk ALLAH.Kempen PAS sudah lama berjalan iaitu "amar makruf nahi mungkar"(mampus org UMNO nak faham maksud ni)...bagi orang PAS bila mereka faham "amar makruf nahi mungkar" yang disampaikan oleh pimpinan PAS...undi akan diberi pada PAS..masa tu xperlu bendera...xperlu kain pelekat pun xapa...yg penting kesedaran yg diberi oleh PAS untuk menjadi hamba Allah yg bertaqwa.ALLAHUAKBAR!

    BalasPadam
  3. Eleh dr Pas yg nk robohkn madrasah tu pe kehal... yg pas sibuk mngadu domba hal umno pehal... xde keje ke, asik2 nk usik spenda umno korg sume ni... haish, udehla tu, makin sesat aku tgk korg sume ni... reti mngucap ke x ni, dh teruk bena ni, balik2 fitnah, balik fitnah... x takut ke Allah soal dlm kubur ni...

    BalasPadam
  4. Tiga hari berlangsung Sidang DUN Kedah baru-baru ini tidak ada seorang pun ADUN BN yang bangkitkan isu tersebut sama ada dalam soalan mahupun dalam perbahasan sedangkan semua ADUN diberi peluang berucap.

    Begitu jugak sewaktu Exco dan MB menjelaskan secara terperinci isu surau tersebut, tidak ada sekerat pun ADUN BN yang bangun meminta penjelasan walhal MB TIDAK PERNAH tidak memberi laluan kepada ADUN pembangkang yang mahu penjelasan sewaktu beliau tengah berucap.

    Sebab mereka semua faham bahawa surau itu di bawah MAIK sebagai pemegang amanah. Majlis fatwa yang dipengerusikan oleh Dato' Mufti telah bermuzakarah sampai la-ik (bahasa Kedah tua bermaksud, halus atau terperinci). MAIK dam majlis fatwa 100 kali lebih alim (berilmu) dari Mat Bashah. Mereka yang buat keputusan membenarkan istibdal yakni pindah wakaf yang tidak mengurangkan manfaat.

    Kalau anda dari Umno, anda mungkin mempercayai berita mainstream sahaja, cuba baca dari pihak lain dan bertanya. Saya rasa Ustaz Azizan beratus kali lebih baik dari Najib, Najib tak dapat beza yang mana halal dan haram.

    sila baca : kedahlanie.info

    BalasPadam
  5. kalu kami x reti mengucap pun...at least sokong jga perjuangan ulama...perjuangan islam...yg korang yg pandai mengucap dok sokong petualang islam buat apa...isteri dan anak bini pun xterjaga islam...korang sokong...hha dptlah pahala subahat... sokong org begini...maknanya menempah api neraka... tapi xtau kalau korang rasa mcm sejuk jer hidup ni mcm dlm syurga plak...kira hebat laaa...

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.