USTAZ UMNO TERUS PENINGKAN BUKAN ISLAM AKAN HUDUD!!!

Nampaknye ustaz muda Umno ini semakin mengelirukan masyarakat khususnya kepada orang bukan Islam dalam Forum Awam bertajuk : Hudud dan implikasi terhadap orang bukan Islam di Wisma MCA semalam yang dirasmikan sendiri oleh Presiden MCA sendiri, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek.

Dalam ucapannya dia mengatakan yang hukum hudud yang mahu dilaksanakan di Kelantan mempunyai pelbagai kesalahan sedangkan dia sendiri tidak memahami sepenuhnya dalam sistem perundangan Islam itu sendiri dan bagaimana hendak dilaksanakan di Kelantan.

Dan hasilnya dari ucapan ustaz umno tersebut,  Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek dengan bongkaknya mengeluarkan kenyataan yang menghina dan memperlekehkan hukuman hudud tersebut dengan mengatakan bahawa ekonomi dan pelabur luar akan lari sekiranya perlaksanaan hukuman tersebut direalisasikan di Malaysia.



Ulasan

  1. Selepas 'ulam-ulamak' umno buat kenyataan begini, csl pun hina hudud@Islam. Baguslah umno. Apa pulak komen ulam-ulamak' trhadap csl atau adakah mereka hentam mca@csl? Bukti bhw umno diperlembu oleh mca.

    BalasPadam
  2. Bukan memeningkan, tetapi menambahkan kefahaman bukan islam terhadap hukum islam. Bukan hudud sahaja yang ada yang lain lagi. Tahniah fahtul bari kerana berani memberi penjelasan dalam forum bukan islam.

    BalasPadam
  3. anak haram chua kong kek kerana berani campur tangan dalam hukum ALLAH. mana pie hero melayu yang sanggup mampuih untuk mempertahankan putra jaya.....

    BalasPadam
  4. macammane umno begitulah parti komponennya... semua dok hina hukum Allah

    BalasPadam
  5. Ustad dalam UMONO? mcm terjun dalam tong taik..konon nak cuci tong tapi diri sendiri bergelumang aik..bau? jgn cakaplah...

    BalasPadam
  6. Patut hukum bunuh saja org macam ni!

    BalasPadam
  7. forum macam sial no point panel panel2 semua tah apa2 ntah sapa budak pakai kopiah tu?pakai la sogkok hahahaha...mn ada org pakai kopiah ckp mcm tu..lawak bukan main

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular