3 WANITA PEROGOL ZIMBABWE CARI LELAKI 'HITAM MATELIK' DI PERAK!!!

HARARE: Tiga wanita Zimbabwe yang didakwa menyerang lelaki untuk mengumpul air mani bagi menjalankan upacara tertentu, telah ditahan dan didakwa di mahkamah di Harare.
Sophie Nhokwara, 26, dan adiknya Netsai, 24, serta Rosemary Chakwizira, 28, telah ditangkap awal Oktober lalu dan didakwa melakukan rangkaian serangan seksual terhadap lelaki.

Thulani Ngwenya, 24, teman lelaki salah seorang tertuduh, juga didakwa.

Mereka telah dibebaskan dengan ikat jamin AS$300 setiap seorang dan menyerahkan pasport, dengan tarikh perbicaraan ditetapkan pada 26 Januari.

Mereka dituduh menyembur seorang pemuda berusia 19 tahun dengan ubat pelali selepas menumpangkan mangsa di dalam kenderaan mereka Mac lepas.

Pada 22 Ogos, mereka menumpangkan seorang anggota tentera dan memaksa mangsa melakukan seks tanpa kondom dengan mereka selepas mengugut untuk menembaknya, jelas mahkamah.

Dalam kes lain, mereka bertiga dikatakan telah berhenti bersebelahan seorang konstabel polis, mengheretnya masuk ke dalam kereta selepas pura-pura bertanyakan arah dan memaksa mangsa melakukan hubungan seks dengan mereka.

Mereka dikatakan telah menggunakan kereta yang berlainan untuk mengambil 14 lelaki lain dan memaksa mereka melakukan hubungan seks dengan mereka.

Mereka ditangkap ketika terlibat dalam satu kemalangan dan polis menemui 31 kondom yang telah digunakan di dalam but kereta tersebut. — AFP

Ulasan

  1. Ish,ish,ish. Mcm ni ke sikap Pemuda Pas Wangsa Maju. Komen tu mcm nak canon kat org tertentu je di Perak. Kau hina org, sok kau akan di hina balik. Bangang punya orang PAS, komen yg tak cerdik langsung.

    BalasPadam
  2. ini la realiti pnyokong2 pas..

    BalasPadam
  3. kah..kah...kah... dia .bergurau je tu...

    BalasPadam
  4. SAPE LELAKI HITAM MATELIK TUE... NGA KO MENG KE?

    BalasPadam
  5. depa kata apa pun tak apa.ini siap orang pas.dap biadap kata apa pun ok

    BalasPadam
  6. perkara kecik nipun korang terpengaruh nak besorkan..org pilitik biasalah..nanti tak pasal kornag balik yang kena..siapa yang penah 'pukimak'kan Tuan Guru Nik Aziz?? lagi memalukan melayu Islam.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular