30 Nov 2011

MELAKA SIAP PASANG SIGNBOARD NAK BURUKKAN KELANTAN..
abu nu'man30 Nov 2011 12 Komentar

Punye le semangat puak-puak Ali Rostam nak memburuk-burukkan Kelantan dengan menaikkan signboard perbandingan Kelantan dan Melaka...

tapi sebenarnye aku tak heran pun sebab buat maksiat/ jenayah kat Kelantan orang-oarng UMNO yang tak kenal agama... tak kenal surau/ masjid.... tak kenal halal/ haram... yang dok jadikan utusan & TV3 sebagai kitab nya...hahahahaha
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

12 ulasan:

  1. kelantan susah pun padan lah anak tiri, bodoh betul puak2 umporno ni.melaka goyang kaki duit sampai tak payah usaha hello jeee ke pusat satu kontena duit sampai.tapi kelantan kena usaha sendiri.kalu nak tengok melaka bangsat nanti pr perintaH PUSAT BARU LU TAHU

    BalasPadam
  2. 40 peratus pengundi Kelantan adalah UMNO... lu pikir le sendiri sape yang sabotaj buat jenayah kat Kelate???

    BalasPadam
  3. Nampaknya orang melaka pendapatan lebih 3k , tak de bantuan le jawabnya...

    BalasPadam
  4. bandingkan ketua menteri melaka dengan menteri besar kelantan dari semua sudut....

    BalasPadam
  5. betul ke... ni hehe.. compare dgn penang pula ketamm..ada bran..

    BalasPadam
  6. menariklah item no 14.. populasi org melaka brapa, kelantan? nisbah dgn jumlah penduduk.. ali lu kila2 ada pandai.. gua tanya leh..

    BalasPadam
  7. kamu pasanglah papan tanda seluruh malaysia, kami tak kan percaya. baik pasang papan tanda amaran lembu melintas lagi baik.AWAS...lagi banyak kamu menghina kelantan lagi kukuh kami pertahankan.

    BalasPadam
  8. 99 paratus nak pergi seberang cari pelacur adalah ahli umno tegar

    BalasPadam
  9. cuba masukkan stat 'hutang dengan kerajaan pusat'.

    minta izin guna imej.

    BalasPadam
  10. ali ketam lupa nak masukkan dalam list tu melaka ada berapa sekolah mengandung.....

    BalasPadam
  11. da mundur x ngakupulak orabg kelantan nie..bab bab jahat sume umno jela yang salah..
    bab baik sume korg an..bla la wei..penyakit hiv pun kelantan jugak banyak.
    cerai
    buang anak..
    orang pembangkang ngan keantan je xnak ngaku..
    xyh la nak balas nak komen aku ni..mmg korg menentang habis habisan nya nak salahkan umno....
    busuknya hati korg..macam maksum je ahli2 dap,pkr n pas nieh..

    BalasPadam
  12. Busuknya hati ko Anonymous... mak bapak ko makan apa hah masa mengandungkan ko?

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.