5 Nov 2011

KENAPA SOMBONG SGT NAK BERTUDUNG WALAU DI MEKAH?
abu nu'man5 Nov 2011 13 Komentar

 begini rupenye orang yang sombong kepada Allah, Tuhan empunye alam nie... tak kira walaupun di tanah haram sekalipun masih juga nak tunjuk jambul haram nye itu... sedar le sikit yang kamu tue di tanah haram.... tanah para ambiya'... tanah kelahiran baginda nabi....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

13 ulasan:

  1. CAKAP APA PUN BUKAN DIA PEDULI.PEKAK BADAK .NAK HARAP SUAMI TEGUR, GUE BERANI POTONG SEMUA JARI TANGAN,MAMPUS DIA TAK BERANI TEGUR.,SEBAB SEGALA RAHSIA SUAMI DIA BIK MAMA TAHU.LELAKI DAYUS HUKUM NYA.....

    BalasPadam
  2. Betul jugak kan? Tapi sape yg boleh bagi pahala/dosa? Paling tidak kawan tu dah pi Mekah buat Haji, lu dah? Elok pikir baik aje, tak ada sorang pun perfect kat dunia ni!! Nik Aziz? Anwar? Guan Eng? Karpal Singh? Dunia, dunia..

    BalasPadam
  3. lu cuba teka....

    kalu bukak aurat ....

    Allah nak kasik pahala ke dosa?

    BalasPadam
  4. Pusat Pelacuran popular di SERAMBI MEKAH KOTEBARU Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz! apa sudah jadi???



    Video URL: http://youtu.be/r_7_l7ilURs


    Artikel penuh sila baca di sini dan di sini...


    Slogan terbaru PAS kini ialah "PAS Membangun Bersama Pelacur"
    Posted by Bro Jinggo at 2:00 PM
    Labels: Nik Aziz, PAS Kelantan, Pelacuran, Video Seks

    BalasPadam
  5. apa ada kelas sama lu,nama pun tak berani tulis nak komen orang.tak pa,bilaak aji najib balik dari mekah kau akan dapat senator maki hamun...tunggu!

    BalasPadam
  6. kalu (BABI N) tak jalan hukum hudud di mana pun ada pelacuran kelantan ker di kl ker ,kat umah lu yg kutuk Pas pun ada ....harap Lu orang Sokong BN sedar diri la...bangang nak mampus la penyokong BABI N ni

    BalasPadam
  7. HIPOKRIT ADALAH MUNAFIK.

    BalasPadam
  8. Dunia ni bolehlah mereka sombong, di Akhirat kelak cubalah sombong.

    Kawan tu pergi haji pakai duit dia ke atau dia pakai duit rakyat?

    Kenapa nak bertawaf perlu dikepung? Dia ni ambik haji jenis'Haji Kepung' ke? Esok balik kita nak letak namanya macam mana 'Datuk Seri Haji Kepung Mohammad Najib bin Tun Haji Razak'?

    BalasPadam
  9. ni sombong + BODOH BRLAPIS-LAPIS+BRTINGKAT-TINGKAT mcm kLcc daa...

    BalasPadam
  10. laa korang sibuk pasal hajjah bik mama haji bik papa pun tak pakai kopiah. Kan sunah tu.....ni setia usaha politik dia Dato Jelani tak hajar ke....

    BalasPadam
  11. ada lagi saki baki umprono.... kakak ko yg jadi pelacur disana..wakaaak

    BalasPadam
  12. pm dn isteri dah balik dari haji nampak ok. kalau terjadi apa2 masa di mekah tentu lagi banyak cerita dari pembangkang. bermakna pm ne org lslam kalau org kafir seperti yg dikatakan poknik terhadap pm tentu dah hilang kat mekah. jadi apa yg dilakukan oleh pm selama ne kelandasan yg betul. teruskn pmdemi agama,bangsa n negara.

    BalasPadam
  13. HAHAHAHA...bongok punye pencacai umngok... BBM

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.