KENAPA ARTIS BERTUDUNG BILA KE KELANTAN?

 BAGI anda yang ingin melihat artis wanita Malaysia yang selama ini "free hair" tiba-tiba bertudung, di Negeri Kelantan lah tempatnya. Difahamkan, kebanyakan artis wanita akan bertudung jika ke Negeri Kelantan.

Baru-baru ini semasa program Jom Heboh yang dianjurkan oleh TV3 di Negeri Kelantan, menyaksikan ramai artis dan selebriti Malaysia memakai tudung. Fasha Sanda antara artis yang dilihat bertudung.

Kerajaan Negeri Kelantan yang mentadbir negeri serambi Mekah itu dengan konsep "membangun bersama Islam" melarang wanita mendedahkan aurat di tempat awam.



Dan sehingga saat ini, masih menjadi teka-teki yang tidak terjawab bagaimana Kerajaan Kelantan mampu membuat artis-artis lebih 'islam' di negeri Che Siti Wan Kembang.

Ulasan

  1. itulah tandanya ciri2 MUNAFIQ dan mereka lebih takutkan manusia dari ALLAH. org2 munafiq tempatnya dlm neraka yg paling bawah kelak dimana apinya bewarna hitam pekat.

    BalasPadam
  2. bukan kali pertama.. sebelum ni siti nurhaliza pun cantik je bertudung bila jumpa Nik Aziz.. lepas tu? hampehhh...

    BalasPadam
  3. kalau ayat moden kata hipokrit, tapi kalau ikut syarat kata munafik... dia org takut pada manusia tak takut pada Allah... tapi mengaku Islam... takut kalau tak pakai tudung tak boleh mengelinjang pulak kat kelantan... ini sumua agen2 syaitan dan iblis...

    BalasPadam
  4. harap Allah memberikan hidayah pada mereka.Dlm bnyk2 tpt..di Kelantan mereka dpt hidayah.UMNO memang jealous punya.

    BalasPadam
  5. nasibaik aku bkn artis

    BalasPadam
  6. sbb itu pemerintah/pentadbir yg menentukan akidah dlm sesebuah negara/wilayah... sememangnya, pd pendangan sy, kita xperlu cepat menghukum atau melabel seseorang , kerana mungkin dr paksaan, lama kelamaan akan terbuka hati... dari paksa, kebiasaan, insya Allah, diberikan hidayah... plg penting, golongan pemerintah/pentadbir menggariskan undang2... dlm kejuruteraan pun, if nak mengelak dr kemalangan, kita create sesuatu, secara xlangsung, org akan mengelak dr terlanggar... berfikirlah dahulu... sesiapa lagi nak bimbing saudara sesama kita jika bkn dr kita sendiri... Islam itu kuat kerana ummahnya....

    BalasPadam
  7. agar mereka ini segan untuk melakukan mungkar di Kelantan

    BalasPadam
  8. manusia nie dio lebih takut pd org,x takut pd ALLAH.sume nie hipokrit,xtau ker azab bila membuka aurat...YA ALLAH aku mintak jauh la dari sume tu.bayangkan lah kl kita berpakaian seksi diakhirat nanti dio siat2 kulit kita xkan xleh bayang kot????

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular