9 Nov 2011

ISH..ISH..ISH.. TERUKNYA PESERTA BERSIH 2.0!!!
abu nu'man9 Nov 2011 2 Komentar

Gambar ini aku jumpa dalam salah sebuah blog pencacai angkat najis UMporNO yang menunjukkan 4 orang lahanat yang memakai baju BERSIH 2.0... aku malas nak salahkan UMporNO.. cumenye pelik jugak camne blooger pencacai UMporNo ada gambar ini?... mane dia jumpa gambar asal nie... mungkin dari kamera dia puak-puak dia kot... so maknenya cameraman UMporNO maka pelakonnye mesti la UMporNO.....  wakakakakaka
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. tak pe La bro doa je le moga2 deme ni di berikn taufiq & hidayh.

    BalasPadam
  2. salah seorg pempuan tu anak org pas wmaju n lelaki tu kawannya. gambar bagi kat kawan2 masa sekolah dulu. anak pun tahu aman

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.