INI DIA BLOGGER UMNO MASUK PAS

Sebelum ini beliau merupakan seorang blogger umno kedah yang sering menghentam kepimpinan Pas Kedah dengan cerita-cerita yang palsu antaranya kisah MB Ustaz Azizan berkahwin 3 di dalam blognya http://husaini.name.my/. Namun akhirnya beliau insaf dan cuba mencari suatu dunia yang bukan sahaja berpijak di bumi nyata tetapi berpijak di bumi milik Tuhan Sekalian Alam.
 Wajah Husaini Harun @ HH semasa dia masih lagi dalam UMNO
Ini wajah terbaru beliau selepas berhijrah daripada dunia pencacai angkat najis yang penuh dengan fitnah dan tomahan kepada suatu jalan yang lebih murni.

kini blognya tidak boleh dilayari kerana beliau tidak mahu segala fitnah yang dilakukan selama ini terus meracuni fikiran umat Islam.

Ulasan

  1. Siapa dia. Apa nama blog dia? Tak kenal pun.

    BalasPadam
  2. hehe...oghang kedah kenai dia...dulu dia dok belasah kerajaan negeri kaw kaw punya...aku naik meluat baca ceghita muhong lam blog dia.tak sangka buleh ubah peghangai....tahniah la.....

    BalasPadam
  3. Biasa la, kapai lama nk karam dah, kena la cari kapai baru..

    BalasPadam
  4. kepada blogger HH ni...tolong minta maaf paling kudus kepada semua yang pernah difitnahnya.

    Terima tetap terima tapi maaf kena juga minta.

    (lu ingat gua boleh lupa macam tu aje ke?)

    BalasPadam
  5. Hati2 semua. Bukan nk sgka buruk..tp tolong hati2..mgkin dia agen utk mncari mklumat...spt agen Mosad..maaf sy tersalah sgka..

    BalasPadam
  6. Pelik dah masuk PAS tapi dah tak aktif pulak..baik tak payah.,

    BalasPadam
  7. salam! kalau betul dia dah insaf, kenalah bertaubat, dan menyesali apa yang telah dilakukan sebelum ini. lepas tu kenalah berbakti kepada gerakkan Islam sebagai menebus perlakuan yang hina di sisi Allah yang pernah dilakukan dulu.

    Jangan jadi pengintip dan menambahkan kemunafikkan pula, ikhlaskan diri demi mencari keredhoaan Allah swt.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular