HUJAH BODOH KJ MENJAWAB ISU NFC... IKUT LOGIK & MUNASABAH JE!!!

Kesian jugak tengok KJ bersungguh-sungguh mempertahankan project lembu Sharizat... sampai terserlah ke'lembu'annya... makin bercakap makin nampak lebih 'lembu' ketua pemuda UMporNO nie....



ISU APARTMEN DAN PROJEK NFC

PKR sekali lagi telah membuat tuduhan tidak berasas untuk memesong rakyat berhubung isu National Feedlot Corporation (NFC). Semalam mereka cuba memesongkan rakyat dengan tuduhan penyelewangan dana bagi membeli apartment One Menerung, Bangsar yang dikatakan hak milik keluarga Menteri Keluarga, Wanita dan Masyarakat. Perkara ini mudah disensasikan kerana jika dilihat sepintas lalu pasti ramai akan tanya apa kaitan projek NFC dengan pelaburan hartanah?

PKR mungkin rasa teruja dengan hujah mereka tapi saya ingin tegaskan bahawa tuduhan tersebut jauh terpesong, bak jauh panggang dari api.

Mengikut kajian saya, ???? memang benar National Livestock & Meat Corporation (NLMC) telah membeli apartment One Menerung di Bangsar. Pelaburan ini dibuat dengan dana yang telah disalurkan kepada NFC dari akaun pinjaman khas (SLA) yang dikawal selia oleh Kementerian Kewangan dan juga Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani. ................ (

.............. Saya rasa walaupun penjelasan di atas amat logik dan munasabah ????? khususnya dari sudut perniagaan di mana pelaburan dibuat sambil menunggu kelewatan projek yang disebabkan faktor di luar kawalan NFC dan NLMC, PKR akan tetap mempolitikkan isu ini dan tidak akan menerima penerangan yang diberi. Tetapi walau apa pun tohmahan palsu yang diberi oleh PKR, kebenaran dalam kes ini sudah terang lagi bersuluh bagi mereka yang tidak prejudis. Dalam kes apartmen One Menerung, pengurusan NFC dan NLMC telah membuat keputusan untuk melabur duit yang masih tidak dapat diguna disebabkan kelewatan operasi supaya mendapat pulangan. Hujahnya mudah dan jelas.
sumber bodoh : http://www.rembau.net.my/index.asp?doc=/news_list.asp&uid=1597&t=oc

kalau ketua pemudanya bodoh tahap nie... belajar je jauh-jauh... bercakap ikut logik & munasabah tanpa memberikan fakta yang sebenar... sapa-sapa pun boleh bercakap... lembu syarikat pun boleh!!!

Ulasan

  1. Saya percaya ada maksud tersirat di sebalik komen KJ tentang pembelian apartment mewah oleh NLMC. Setidak-tidaknya ianya mengesahkan dakwaan wang yang sepatutnya digunakan untuk projek NFC telah digunakan untuk membeli apartment mewah yang tiada kena-mengena dengan tujuan asal projek itu. Mungkinkah KJ sengaja hendak 'mengenakan' Shahrizat?

    BalasPadam
  2. anak bapak try selamatkn pak mentua nye KAH KAH KAH

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular