16 Nov 2011

DOSA SAYA ...SAYA TANGGUNG : ZARINA
abu nu'man16 Nov 2011 10 Komentar


15 Nov – Aktres kontroversi, Zarina Anjoulie Lavocah tampak bersahaja saat diajukan isu gambar seksi di majalah FHM Indonesia edisi Oktober lalu, mengakui ia dilakukan atas pilihannya sendiri walaupun sedar akan mengundang kebencian daripada orang ramai.

Ditemui ketika majlis pelancaran filem terbarunya, "Khon Malay", Zarina memberitahu dia menjalani penggambaran fotografi dua bulan lalu di Singapura selepas pihak FHM Indonesia memberi tawaran sebanyak dua kali.

"Mereka pernah menawarkan saya untuk melakukan penggambaran fotografi ini sebanyak dua kali tetapi saya menolaknya sebelum ini kerana pakaian yang diberikan terlalu seksi seperti berbikini.

"Kali ini saya menerima tawaran mereka kerana pakaian yang diberikan lebih tertutup walaupun menyedari kutukan dan cacian yang bakal diterima," jelas Zarina yang pernah terlibat dengan gambar-gambar seksinya yang tersebar luas di internet sekitar tahun 2008.

"Terus-terang saya tidak peduli apa yang orang ingin katakan tentang diri saya. Jadi diri sendiri adalah pegangan hidup saya. Oleh itu kepada sesiapa yang ingin mengutuk atau membenci, saya tidak boleh berbuat apa-apa.

"Jika masyarakat ingin bercakap buruk tentang diri saya, ia terpulang kepada mereka kerana saya yang menanggung dosa, lagipun saya dibayar USD3,500 (RM11,000) " luah Zarina.
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. Cik adik ooi...org tegur tu sebab sebagai saudara seagama kami nak awak tu jadi orang yang bertakwa.. kalau tak tegur dengan kami2 ni sekali berdosa....moga diberi hidayah untuk berubah...kami sekadar menjalankan t/jawab sebagai orang Islam...baca surah Al-Asr kalau tak percaya....tu pon kalau kau baca la...

    BalasPadam
  2. apa lu ingat tanggung dosa tu macam tanggung tong gas ka? jgn takabur dgn RM11,000 tu...

    BalasPadam
  3. Jgn ingat siksaan di alam kubur n akhirat mcm api d hujung mancis. Klu tuhan uji hang dgn percikan minyak panas dlm kuali pun blm tntu hang tahan.

    BalasPadam
  4. ok ape... rosmah seksi pun tak dapat duit...apa ada hal!!!

    BalasPadam
  5. "Jadi diri sendiri adalah pegangan hidup saya." dari ungkapan kata ini pon dah jelas pelakon ini tak punya pegangan agama..........

    BalasPadam
  6. kami kasihkan anda, kami tak mahu jika keluar gambar anda yang haram itu, anak kami dan kami yang ada di malaysia ini juga turut dapat bala bukan susah sangat..nak tutup aurat tu kalau susah tutup dengan kain kapan aje kami pun senang tak payah nak beri komen jawab sendiri dengan makhluk allah di barzah nanti

    BalasPadam
  7. syabas dan tahniah buat cik zarina kerana duit
    RM 11,000 maruah pun sanggup digadaikan..tak apa.. cik zarina dapat duit..yang malu kami semua.... yang sama beragama dengan cik zarina... kata kata cik zarina itu amat mengecewakan kami... mari kita
    kembali pada ajaran islam....ingat ini sampai bila bila cik zarina...buat apa yang disuruh Allah dan tinggalkan apa yang dilarang oleh Allah..... wallahu ahlam

    BalasPadam
  8. UMPORNO MESTI MAMPOSSSSSSSSSSSSSSSS

    BalasPadam
  9. kalu wa dpt...

    BalasPadam
  10. semurah itu harga maruah diri dia, kesian.....maksudnya bayar RM100 ribu dia boleh bergambar bogel untuk tatapan umum la....ish ish sedihnya dengan perempuan murahan

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.