11 Nov 2011

CARREFOUR MARAH! ISMAIL SABRI HINA PRODUK MEREKA "XDE KUALITI".
abu nu'man11 Nov 2011 5 Komentar


Bukan main sedap lagi Ismail Sabri ini kutuk produk Carrefour kate takde kualiti... produk carrefour xde jenama lah... kalu nak marahkan Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua pun jangan le sampai hina produk orang... macam le produk jenama 1 Malaysia ade jenama.?? bukan jenama bodoh je ke yang low kualiti?
... apa lagi kita boikot le produk Carrefour sebab menteri kate produk carrefour big saver low kualiti!!!!
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. ye lar.. mamat tu bukan cerdik sangat pun...tak reti bahasa.. macam nilah kebanyakan yang kononnya 'pemimpin' kita... kalau bos macam ni.. hancuslah..negara.. sebab yang penting bagi depa... lulus membodek...asalkan big bos tak marah..yang lain ..lantak lah... begitulah adanya...dah jadi budaya..

    BalasPadam
  2. AKU CADANGKAN CARREFOUR SAMAN JE KERAJAAN BN

    BalasPadam
  3. ini semua fitnah je kalau betul tentu carrefour dah saman menteri tu. masalahnya skg tony buat cerita. tengok apa dah jadi kat org melayu pulau pinang tak kira fahaman apa umno,pas,pkr asalkn org melayu kena pancung. kuat sangat parkauman dap lahanat tu.

    BalasPadam
  4. apa nak hairan dengan jenama? semua itu label sahaja. apa pun produk sekarang cuba tengok, susu pekat pun dah macam-macam label, sardin macam-macam label, sebagai pengilang anda boleh order 50 ribu botol kicap tanpa label sebab ada orang pesan, tak cukup, sampai kilang kita, kita pun suruh budak-budak labelkan cap apapun, dalam produk apa pun begini kaedahnya. macam ubat tradisional juga. kopi campuran, ada berapa nama? orang kampung tak ada kilang pun kalau ada modal boleh buat label KOPI 3 DALAM SATU CAP KAMBING atau cap MUSANG. Produk yang dijual di kedai 1Malaysia tu label sahaja. Mana kerajaan Umno ada kilang buat makanan? Kerja label melabel ini paling senang. Sekarang pun memang banyak produk yang menunggu untuk anda labelkan. anda tinggal pilih, nak apa? nak syampoo, nak kopi, nak tepung, nak burger, nak aiskrim, nak kicap, semua tu hanya label sahaja. Menteri Sabri kena faham, jangan cakap tapi tak faham.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.