19 Nov 2011

AWAT UST ZUL KULUM MARAH SANGAT NI???
abu nu'man19 Nov 2011 6 Komentar

Nampaknya Zul Kulum begitu hangin satu badan  terhadap lapuran yang disiarkan semalam 18 Nov 2011 oleh laman portal MalaysiaKini bertajuk “Zul Noordin pula minta RM60,000-00” yang dipetik dari buku tulisan Syed Husin Ali bertajuk “Memoir Perjuangan Politik” yang dilancarkan semalam oleh Anwar Ibrahim.

Tambah Zul Kulum dalam blognye "Begitu terdesaknya Anwar Ibrahim sehingga terpaksa menggunakan khidmat “anjing-anjing pencen” untuk menyerang para pejuang kebenaran dan anti-kebatilan termasuk teman, YB Senator Ezam Mohd. Nor dan lain-lain."

kesian tengok kaki kulum nie sorang bila ura-ura yang UMNO enggan membenarkan puak-puak bebas nie bertanding di bawah bendara mereka... makin gile sawan anjing dibuatnye...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. zul kulum ni memang celaka punya makhluk.dia ni barua parti umporno,dulu dia ludah umporno sekarang buntut umporno pun dia sanggup jilat

    BalasPadam
  2. umno dulu kini...20 November 2011 6:28 PTG

    kah kah kah

    BalasPadam
  3. Salam ziarah,sepatutnya kita orang PAS kena tunjuk teladan yang baik,toksah membahasakan orang lain dengan bahasa yg kurang sopan,kita nak ikut macam UMNO ke?

    BalasPadam
  4. dapat sepenggal jadi YB jadilah. Dpt jugak pencen,bg lah orang lain pula nak rasa jd YB dan dpt datuk. nak harapkan orang sewa jd peguam bela entah bila. Jgn marah heeehh.

    BalasPadam
  5. zul jin kulim pengkhianat. semasa masuk tv menghentam PR, masih berckp berlatarbelakang bendera PAS dan PKR.

    kerja yg dibuat sekarang hanya lah menjadi anjing salakan umno dimedia. selain mengiring najib melawat kubur kamal attaturk.

    atas jasa menyalak dn memfitnah dia diberi datuk.

    dulu juara melawan murtad. sekarang juara fitnah. dulu membela islam sekarang memfitnah pemimpin islam.

    dlm pada kuat sebar fitnah di media, tidak sekali pun masuk mahkamah sebagai saksi pendakwa kes anwar.

    itu tanda semua kerja fasik tu memang utk politik assobiyah umno yg menjadi tempat zul cari makan utk menghidupkan darah dagingnya.

    masa kau akan sampai zul....

    BalasPadam
  6. zul kulum... memang gelran dia sebab suka kulum aiskrim pop masa kecik-kecik dulu

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.