15 Nov 2011

APA NAK JADI DENGAN ANAK-ANAK UMNO SEKARANG?
abu nu'man15 Nov 2011 12 Komentar


Ya Allah Tuhan Sekalian Alam, Engkau Kembalikanlah Mereka Kepada Jalan Yang Benar, Jauhilah mereka daripada jalan yang engkau murkai, jauhilah mereka daripada terpengaruh dengan ajaran Islam Hadhariah 1 Malaysia .Kembalikanlah Mereka Ke Pangkal Jalan Iaitu Jalan Yang Engkau Redho .Amin Ya Robbal Alamin Ya Allah..
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

12 ulasan:

  1. makhang punya puki pas!

    bodoh kaki fitnah kaki neraka anak puak hampas ni

    BalasPadam
  2. ade anak umno..ade anak pas ke...kenapa x cakap anak melayu beragama islam..je...x pun cakap anak mca atau anak mic ke...nak lagi sedap anak pkr heheheh..jangan mare ye gurau je..takbir!!!!

    BalasPadam
  3. mangkok ayun,nk mncarut mncarut dlm kluarga kmu je.

    BalasPadam
  4. anak die kot..tu yang terase pedas sesangat tu..memanglah kuar dari 'bende' dia..tu yang die sebut..

    BalasPadam
  5. aku pun rasa begitu

    BalasPadam
  6. kah kah kah UMPORNO MUST DIE

    BalasPadam
  7. anak nuar al juburi ni...mat sabu berkate..hihihih

    BalasPadam
  8. ni sume salah pas ni sbb x pnah nk dakwah kpd sluruh umat islam di malaysia, balik2 pd ahli die saje.. haish nik aziz, ape kamu nk jawab kt tuhan ni, kamu gagal dlm bdakwah, tp msih nk jd mursyidul am pas ni... haish, sesat2 lpas tu salahkn owg len haish2...

    BalasPadam
  9. ni anak didik parti umporno laaaaahhhhh wooooooiiii

    BalasPadam
  10. kata2 kapal singh :

    "UMNO DAN ANAK2 UMNO HARUS BERTAUBAT !!! "

    hahahahaha

    ade kt atas tu yg marah nik aziz tu mcm perli najib je. kalau nik aziz kena soal di akhirat, apakah umno tidak kena soal sebab mereka memang assobiyah?

    atau apakah anda maksudkan hanya ulamak saja kena soal, sedangkan umno tidak ada soal jawab lagi....terus masuk n..... tanpa hisab kot.

    BalasPadam
  11. macam tak molek tajuk yang digunakan ...
    rasanya tak sesuai sangat
    ubah la

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.