28 Okt 2011

MINAH AJARAN PUTERI UMNO... JAHANAM
abu nu'man28 Okt 2011 10 Komentar

“Pernah kawan lelaki satu sekolah ajak dating, setiap kali dia ajak, saya bagi la alasan sibuk, takut mak marah, tak cukup dewasa lagi nak dating. Tapi sebenarnya bukan tak nak, dia hanya ada motor je mana ada standard dating naik motor”,


ini sah kesan dari didikan agama yang mantap yang telah diajar oleh BN kepada remaja-remaja hari ini... tengok je lah gaya bahasanya yang lebih memandang kepada standard bukan dosa kepada Yang Maha Pencipta..
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. Bala Syeikh...selagi b-end berkuasa di msia...habis akidah anak2 muda tergadai...PRU13 insyaAllah kita tukar!

    BalasPadam
  2. ini pun ko nk salah kan orang lain apa la yang ada dalam hati ko cari la pekara yang menasabah

    BalasPadam
  3. hahaha...dasar suka menuding jari pd org lain...

    BalasPadam
  4. UMporNO wajib mamposssssssssssssssssssss

    BalasPadam
  5. wahai UMPORno bertaubat sbLMaut menziaraH Lu org !

    BalasPadam
  6. Pemimpin Borek, Rakyat Rintik,
    Dari Hadis Dizaman Nabi SAW, Seorang bangsawan yahudi disabitkan kesalahan mencuri hanya dibayar denda je tapi orang biasa dihukum dengan berat. Nabi SAW ' Bersabda" Umat dahulu binasa kerana hukuman golongan bangsawan lebih ringan dari orang biasa."
    Segala jenayah yang berlaku di Malaysia ini dimulakan oleh ahli politik dan kerajaan, Ahli politik dan kerajaan buat jenayah tanpa ditangkap dan bicara menyebabkan hati rakyat terbuka membuat jenayah.
    Itu leh sebab jenayah terdiri dari bangsa melayu, bunuh, cedera,perkosa, rogol dan macam macam lagi. tak caya.. baca Harian Metro

    BalasPadam
  7. Hukuman atas kesalahan dalam undang-undang dikalangan pemerintah tidak sama dikalangan rakyat.
    Saolah-olah menjadi bala dimana kebanyakan penjenayah tidak dapat ditangkap dari jenayah kecil hingga jenayah besar
    Bermacam-macam cara untuk mengurangkan jenayah tapi tidak ada jalan penyelesaian. Adakah ALLAH menutup hijab sehingga tidak ada ilham dikalangan polis menangkap penjenayah disebabkan hukuman tidak sama antara pemerintah atau rakyat.
    Atau bala kerana polis mereka cipta bukti palsu hingga menyebabkan banyak jenayah.

    BalasPadam
  8. aik yg ni sbb umno ke pak cik?bkn sbb didikan ibu bapa?mcm ni eh pak cik nilai seseorg..bgs la pak cik ni...

    BalasPadam
  9. memang salah mak bapak..tapi sistem pendidikan sekarang dengan dahulu saper rekacipta..fikir2 lah..

    BalasPadam
  10. mak bapak dah larang dan ajar bagi elok sesetengah la,tapi bila p sekolah ada plak cikgu ajar suruh dok sblh pompuan dan pompuan duduk d depn masa bljar laki dok blkg,apa jadi kalau lelaki dok blkg pompuan time bljar,fkiran mlyg ntah ke mna,tu pljr lelki jdi lembab,didikan agama bkan wajib lulus masa SPM/PMR N STPM,Balik rumah ngadap Tv cerita rosak akhlak,rcgn agama kurang,hiburan dan maksiat lebih,anak2 d sibukan dgn tusyen,aktvt kokorikulum yg x dtgkan manfaat kpda mereka,sampai masa untuk mndlmi agama jdi x pnting,semua utmakn kjyaan dan kmwhan duniawi pntingkan pembagunan dan kmajuan,sapa yg ajar dan suruh ikut ni,acuan UMNo lah ni,,,elok la di doakan supaya hancur pun,bukan org umno tapi parti yg hancur,bini pun x reti nak suruh btdung,hajah ke gajah tu,,,

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.