23 Okt 2011

KENAPA WARTAWAN BEREBUT AMBIK GAMBAR NAJIB BERWUDHUK?
abu nu'man23 Okt 2011 5 Komentar

kenapa para wartawan bersungguh-sungguh nak ambik gambar najib berwuduk... apa yang uniknye najib berwuduk? kalau tengok sorang-sorang press sampai habis angle nak ambik gambar terbaik najib berwuduk....  tu belum lagi gambar rosmah berwuduk...??? mau 2 bulan tv3 tayang kat prime time.... wakakakaka...
(gambar ini dicopy daripada bernama sendiri bukan daripada blog pro-pas )

bandingkan dengan gambar tok guru kesayanganku... orang buat tak tau je bile tgk tok guru berwuduk... ade sorang mamat pakai baju kuning dengan tuan punye gambar asal ni... mungkin yang lain ade jugak kot...  orang lain yang duduk dekat tok guru buat macam takde apa-ape... tak bersungguh langsung nak rakam gambar unik tersebut.... kenapa yek?

dibawah nie artikel yang cuba memburukkan gambar unik tok guru...

kat atas nie ana copy dari media permatang pauh ... konon nak burukkan tok guru dan kate najib tak giler glamour saja biarkan org ambik gambar dia.. tuduh tok guru politikkan wuduk lah...  tapi tuhan itu maha kaya....lu org ada aqalkan?... fikirkan le sendiri...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Pasai Najib jarang berwuduk kot. Samalah macam orang dari Hulu Tembeling, Bario dan sebagainya, dapat tangkap gambar depan Dataran Merdeka tu kiranya hebatlah tu, sebab bukan selalu boleh ke KL.

    BalasPadam
  2. wartawan perhati najib amik air wuduk takut2 salah plak...teringt mcm ajar bdk kecik plak..tgk satu persatu..

    BalasPadam
  3. najik lagi gile glamourssss

    BalasPadam
  4. pasni wartawan sibuk ambik gambar cara2 najib berada dalam tandas. apa ke mangkuk punya wartawan..

    BalasPadam
  5. Mesti Najib terketar-ketar nak ambik wuduk. Takut tersilap. Org dok perati.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.