JUALAN BAJU IJTIMA' TARBAWI DEWAN PEMUDA PAS PUSAT 2011



Baru-baru ini, bersempena dengan Ijtima' Tarbawi Dewan Pemuda PAS Pusat 2011 (Ijtima' Tarbawi 2011) yang akan di adakan pada 28-30 Oktober 2011, satu rekaan khas bagi baju rasmi Ijtima' Tarbawi 2011 telah di lancarkan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Ust Nasrudin Hassan Tantawi (Gambar).

Ijtima' Tarbawi yang akan dilangsungkan bertempat di KUIZM, Taman Melewar ini bakal menyajikan pengisian-pengisian rohani yang sangat melazatkan dan akan meningkatkan lagi kefahaman serta perasaan kasih kepada usaha-usaha untuk mendaulatkan Islam.

Dengan berbekalkan tema "Perkasakan Amal Tarbawi, Menangi Pilihanraya", Insya Allah barisan kepimpinan akan turun memberikan pengisian tarbiyyah yang sewajarnya bagi menyediakan jentera-jentera yang bukan sahaja mantap dari segi strategi pilihanraya, malahan juga dari segi persediaan tarbiyyah yang sebetulnya bagi seseorang yang menggelarkan diri mereka sebagai ahli gerakan Islam.

Justeru, adalah amat diharapkan agar seluruh ahli Dewan Pemuda PAS semua peringkat di seluruh Malaysia boleh turut hadir dalam Ijtima' Tarbawi 2011 ini. Bagi yang berminat untuk menempah baju rasmi Ijtima' Tarbawi 2011 (gambar), bolehlah menghubungi Saudara Kamal di talian 013 986 3106 untuk maklumat lanjut.

Jualan Runcit: RM20/Helai
Jualan Borong: RM18/Helai



Ulasan

Catatan Popular