19 Okt 2011

HORMATI KEHENDAK PENGAJUR... PAS TIDAK SERTAI HIMPUN
abu nu'man19 Okt 2011 4 Komentar

PAS memutuskan untuk tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang akan berlangsung Sabtu ini atas alasan ia tidak melibatkan parti-parti politik.


Perkara tersebut diputuskan dalam mesyuarat khas biro politik parti itu yang diadakan di sini malam tadi.

“PAS dimaklumkan bahawa majlis ini tidak melibatkan parti-parti politik, maka PAS mengambil pendirian untuk tidak terlibat dalam himpunan tersebut sebagai menghormati kehendak penganjur program,” kata Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang (gambar) dalam satu kenyaatan dikeluarkan tengah malam tadi.

... apapun kami DPPWM mengokong usaha untuk memartabatkan undang-undang 'hudud' bagi mencegah gejala murtad yang berleluasa di 1 Malaysia
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

4 ulasan:

  1. anda boleh sertai atas kapasiti individu, bukan atas nama parti walaupun anda ahli PAS

    BalasPadam
  2. betul tu ckp pasulukinta... tgk muke pun dah gerun... turunnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  3. hahaha...puak ni kalo yg diberi permit taknak..nak yg tak berpermit..suka betul le yg haram...mmg pon mcm haram jadah.

    BalasPadam
  4. PAS demo dengan DAPIG je

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.