BIRKIN : NAZRI GAGAL JAWAB SEBAB DIA BUKAN LAKI ROSMAH

Ahli parlimen Serdang, Teo Nie Ching mempersoalkan kegagalan dan keengganan Nazri Aziz menjawap soalan bertulis yang dikemukakan di Dewan Rakyat berhubung pemilikan beberapa beg tangan jenama Birkin oleh isteri Perdana Menteri.
Menurut, tindakan Nazri yang membisu itu menimbulkan pelbagai soalan.
"Bagaimanapun, Nazri mengelak menjawab soalan yang berkaitan dengan beg tangan Birkin.
"Jika Nazri memilih untuk tidak menjelaskan soalan berhubung beg tangan Birkin itu, adakah ini bermakna bahawa khabar angin berkenaan adalah benar?" kata Teo yang juga adalah penolong setiausaha publisiti kebangsaan DAP, dalam satu kenyataan akhbar.
"Berdasarkan gambar-gambar yang dibekalkan oleh ‘netizens’, bilangan beg tangan Birkin yang dibawa oleh beliau dalam majlis-majlis rasmi serta apabila bercuti, bukan sahaja berjumlah satu atau dua beg, tetapi terdapat sekurang-kurangnya 11 warna yang berlainan!"
Bagi beg edisi terhad itu, kata beliau, harga sebuah beg boleh mencecah daripada US$ 9,000 (RM28,000) hingga US$150,000 (RM472,000).

.... so yang tahu segala hal Rosmah hatta hingga dalam kain sape lagi kalu bukan Najib...

Ulasan

  1. biasanya sinazri simulut kurang ajar ni kaki ngapu bini najib, apa saja akan mempertahankan wirawati seni silat kung fu panda ni. boleh jadi dia dah masuk kem muyideen kok

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular