28 Okt 2011

AYUH BOIKOT IJTIMA'... KITA PERGI TENGOK BOLA....
abu nu'man28 Okt 2011 3 Komentar

 Kehangatan Piala Malaysia sabtu ini semakin hangat apabila FAM berkeras dengan harga tiket RM50. So dengar cerita kedua-dua penyokong N9 dan Terengganu masing-masing difahamkan akan memboikot untuk menyaksikan perlawanan akhir di Shah Alam dan akan menyaksikan dilayar-layar kedai Mamak sahaja dengan tiket RM5 (teh tarik/ roti kosong/ mee mamak)...

macam-macam protes dilakukan... kain rentang lah...blog lah... facebook lah... twitter lah.... tapi betul ke nak boikot pergi stadium??? sebab orang N9 dan Tengganu nie bukan boleh percaya sangat... cakap gedegang- gedegung... buat nye tidak pun....
so alang-alang boikot ... apa kata kita pakat pergi ke Ijtima Tarbawi Pemuda Pas Malaysia yang bermula sekarang sehingga ahad ini... dengar cerita akan pasang skrin besar di luar Taman Melewar...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. Ya betul...ambo sokong Tuan!Takbirrrr...

    BalasPadam
  2. kawe stiL keLate

    BalasPadam
  3. Ketua Pemuda Pas-Altantawi..takkan tak bersuara tentang kenaikan harga tiket.kesian penyokong yang 99% melayu islam..takkan asyik menentang konsert yag dihadiri rata rata bukan muslim tu..apalah Tantawi ni..bosan lah

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.