ANA AKAN PASTIKAN BRAHIM KATAK KALAH PRU13

Ibrahim Ali aka katak forever yang memenangi kerusi Parlimen Pasir Mas atas tiket PAS tiga tahun lalu akan kalah jika bertanding semula di bahagian tersebut pada pilihan raya umum ke-13, kata parti Islam itu.


Ibrahim tewas pada 2004 tetapi menang empat tahun kemudian apabila bertanding atas tiket PAS.
Selepas pilihan raya umum 2008 Ibrahim mengisytiharkan dirinya sebagai Ahli Parlimen bebas.

Yang Dipertua PAS Pasir Mas Hanipa Ahmad yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Pengkalan Pasir berkata bahagian parlimen Parlimen Pasir Mas pada pilihan raya umum lalu ditandingi Ibrahim Ali dengan menggunakan tiket PAS dan itu kira “selesai.”

“Sekarang ini kita berkemungkinan besar dalam pilihan raya umumk ke-13 akan berhadapan dengan  Ibrahim Ali yang akan menggunakan ‘dacing’. Itu kemungkinan besar.

Pada Mac 2008, Ibrahim memenangi kerusi Pasir Mas dengan majoriti 8,991 undi. Ibrahim memperoleh 28,673 undi manakala Ahmad Rosdi Mahmad mendapat 19,682 undi.

Pada 2004, kerusi Pasir Mas dimenangi oleh Ismail Noh dari PAS dengan memperoleh 17,526 undi, Abd Rahim Abd Rahman yang mewakili BN mendapat 16,275 undi dan Ibrahim (6,198).

.... ana selaku anak jati Parlimen pasir Mas akan pastikan Brahim katak akan kalah pada PRU13 walaupun dia wujudkan Dataran dia sendiri dekat umah ana....

Ulasan

  1. anta & antum bayangkn andaikata mt(mangkuk tandas) ni tak de,camana mp & rakyat msia nk berketawa beramai ramai secara berjemaah. antum ingat senang ke nk mengHAPYkn org sebeLm ianya akn di cukai kn

    BalasPadam
  2. tabik 2 putrajaya moga2 mt ni terus berkarya

    BalasPadam
  3. brahim ali & hasan ali kembar ke ?

    BalasPadam
  4. hidup brahim din !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. kembar lain bapak

    BalasPadam
  6. Harap Pas tidak memperkecilkan kemampuan Ibrahim Ali, ikhlas dikatakan beliau byk mengutarakan masalah melayu semasa yg mungkin menarik pengundi apatah lagi dgn bantuan media massa.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular