Realiti atau propaganda Imperialis British?


Kita sering dimomokkan dengan pelbagai perumpamaan ciptaan sang penguasa yang menyemai dlm kotak otak dan akhirnya telah berbuah terus secara automatik otak kiri menafsir tanpa dianalisis. Bertentangan dengan sabda Rasulullah saw, jika diterima sesuatu berita dari yg fasik, maka teliti dahulu sebelum terimanya.

Adakah kita semua terima dan terus telan kalau dikatakan Abdullah CD, Samsiah Fakeh, Muhamad Indera,Rashid Maidin,Suriani Abdullah, Zainab Mahmud, Siti Norkiah Mahmud dan lain-lain itu tiada Tuhan,tidak beragama,atheis ??? Adakah kerana mereka pejuang haluan kiri dengan demikian semua dari mereka adalah bertentangan dengan norma dan bersifat negatif.


Cuba bertanya tuanpunya diri sebelum melabel, ada antaranya yang masih hidup, jangan mudah meludah kata2 kepada yang pernah berjuang dengan darah untuk melihat anak cucu merdeka dalam erti kata sebenar bukan dengan hanya menandatangani dekri kemerdekaan dan akur perlembagaan ciptaan Lord Reid yang nyata meletakkan kuku British di dalamnya.


Ulasan

Catatan Popular