Rakaman CCTV rompakan bersenjata restoran mamak



MALAM tadi gua dah keluarkan kisah mamak kemaruk nak jadi calon, kantoi buat fitnah. Siapa yang tak baca lagi boleh klik sini [Mamak Penang].

Kali ni gua nak keluarkan satu kisah yang berkaitan mamak juga, tapi bukan kesah mamak penipu dari Penang. Ini kisah restoran mamak kena rompak. Gua difahamkan rompakan bersenjata ini berlaku pada 28 Ogos 2011, berdasarkan tarikh yang terpapar pada screen video CCTV.

Kejadian ini berlaku di salah sebuah Restoran mamak Syeksen 15 Shah Alam. Ini berdasarkan maklumat pengirim video. Kalau pengirim ni tipu, maka tipulah gua. Cerita banyak tak guna lu orang tengoklah sendiri video ni.



Kepada peminat-peminat teh tarik dan roti telur mamak, diharap lu orang berhati-hati selepas ini. Elakan melepak kedai mamak malam-malam buta sambil menikmati Wifi free, kerana laptop lu orang akan menggoda geng-geng perompak bersenjata.

Malang tak berbau beb, gua tak mahu salah sorang pembaca blog ni terkena tetakan parang sesat perompak kecik-kecik taknak mampos dah besar menyusahkan orang.


RentaP© "Peminat roti telor mamak dan peminat telor mamak Penang membawa maksud yang berbeza harap maklum..."


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/09/rakaman-cctv-rompakan-bersenjata.html#ixzz1XGFXvG00

Ulasan

Catatan Popular